שתף קטע נבחר

בקושי, בקושי

פעמיים עלתה חיפה ליתרון מבטיח, פעמיים השוותה צפרירים תוך דקות מועטות. כשנראה היה שאברהם גרנט בדרך לעוד פתיחת עונה מזעזעת, הגיח יוסי בניון משום מקום ודחק את הכדור פנימה, 2:3 לחיפה

9,000 צופים התכנסו באיצטדיון קריית אליעזר בציפייה לפתיחת עונה מוחצת לפחות כמו זו של הפועל תל אביב, אבל הירוקים המשיכו להציג את היכולת הלא משכנעת מגביע אופ"א. מכבי חיפה כבשה שער מהיר בפתיחה, אבל מיהרה לספוג את השוויון, ובהמשך הציגה משחק בינוני ביותר.
אחרי ארבע דקות נתנה חיפה לאוהדיה סיבה לפתח ציפיות: יניב קטן קיבל כדור והוכשל ברחבה על ידי גבע ברקאי, הרכש החדש ממכבי עכו, שגם זכה לכרטיס צהוב. איתן תבריזי לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. מנור חסן בעט היטב, 0:1 לחיפה.
השמחה ארכה בדיוק שבע דקות. בדקה ה-11 פרץ ויטאוטאס בצד שמאל, ניצל חור של גולן דרעי ובעט מעשרה מטרים מעל דוידוביץ ופנימה. 1:1. דממה בקריית אליעזר.
בדקה ה-20 ראובן עטר ספג כרטיס צהוב.

מחצית שנייה

כמו בהרבה משחקים בעונה שעברה, ירדו שחקני מכבי חיפה לחדר ההלבשה לקול שריקות בוז מהקהל הירוק, ויכול להיות שזה מה שגרם להתעוררות בשורותיהם בפתיחת המחצית. בדקה ה-62 מנור חסן פרץ מצד שמאל ומסר מסירת רוחב שהשאירה את בניון לבד מול שייזינגר. הילד לא טעה, ומארבעה מטרים כבש את שערו הראשון העונה. 2:1.
אולם כמו במחצית הראשונה, רגעי הנחת של האוהדים לא ארכו זמן רב. בדקה ה-64 נהדף כדור קרן הישר לרגליו של זיו כבדה, שחקנה של הפועל תל אביב בעונה שעברה, שמ-15 מטר בעט מצוין פנימה, 2:2.
לקראת הסיום גבר הלחץ במחנה החיפאי. הקהל חזר לשרוק בוז, ואחדים אף החלו ללכת הביתה, אולם היום, בניגוד לשנה שעברה, האיר המזל פנים לחיפה: בדקה ה-94 בעט איבנוב כדור לתוך הרחבה, ומתוך הערבוביה בעט בניון כדור שטוח פנימה, 2:3.

הרכבים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', גולן דרעי, אנדריי אוסטרובסקי, אלון חרזי, אדורם קייסי, ווליד באדיר, מנור חסן, ראובן עטר (ננאד פרליה, 67), יוסי בניון, יניב קטן (רפי כהן, 67), סרגיי קלשנקו.
צפרירים חולון: ערן שייזינגר, רונן פייגנבאום, עזרא בוזגלו, גבע ברקאי, גיא מלמד, ארז אליאב (דודי ביטרן, 67), זיו כבדה, סנאד ראפו, ספורטה, איבן בולט, קרבלייס ויטאוטאס.


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיל נחושתן
כבש. מנור חסן
גיל נחושתן
צילום: דודו פריד
השווה. זיו כבדה
צילום: דודו פריד
ראובן כהן
ניצח. יוסי בניון
ראובן כהן
מומלצים