למרות הניצחון אתמול (שבת) 80:108 על הפועל גליל עליון, לא שקט בהפועל ת"א, כשבמועדון עדיין מנסים להתמודד עם ההשלכות של החתמת צ'ינאנו אונואקו על הקבוצה.
אונואקו אמנם כבר ערך בכורה במדים האדומים מול גראן קנאריה בחוץ במסגרת היורוקאפ בשבוע שעבר, אך סיים עם אפס נקודות ב-9 דקות והיה נראה שיש לו עוד קשיי קליטה. מול גליל עליון הדברים כבר נראו טוב יותר כשהוא סיים עם 16 נקודות, 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ב-20 דקות.
2 צפייה בגלריה
תרם 16 נקודות אתמול. אונואקו
תרם 16 נקודות אתמול. אונואקו
תרם 16 נקודות אתמול. אונואקו
(שחר גרוס, one)
מי שלא התלבש למשחק נגד גליל, וככל הנראה ישוחרר בימים הקרובים, הוא כריס הורטון. וכאן מתחילה הבעיה. לא מעט שחקנים הביעו את מורת רוחם על העזיבה הצפויה של הסנטר מכיוון שהתחברו אליו חברתית וגם מקצועית.
בנוסף, חלק מהשחקנים, בעיקר בקו הקדמי, חוששים לדקות המשחק שלהם כי אונואוקו הוא לא עוד שחקן בסגל אלא ה-MVP של הליגה, שהביא במו ידיו את גביע המדינה לבני הרצליה בעונה הקודמת. על פניו, דקות המשחק של שחקנים כמו עידן זלמנסון, ואולי גם תומר גינת ייפגעו.
2 צפייה בגלריה
השחקנים אוהבים אותו. הורטון (מימין) ובראון
השחקנים אוהבים אותו. הורטון (מימין) ובראון
השחקנים אוהבים אותו. הורטון (מימין) ובראון
(עמרי שטיין, one)
יש כאלה בקבוצה שטוענים כי הורטון היה פחות או יותר הגבוה היחיד בסגל ששומר, והשחרור הצפוי שלו לצד העובדה שאונואקו נחשב לשומר פחות טוב משמעותית, צפוי לפגוע בקבוצה בצד ההגנתי. גם חלק מהגארדים, ובראשם ג'ייקובן בראון, לא ממש חושבים שהתיאום שלהם עם אונואקו יהיה טוב כמו זה עם הורטון.
להפועל ת"א צפוי משחק קריטי באירופה כבר מחרתיים מול בודוצ'נוסט בבית במסגרת היורוקאפ, אבל יכול מאוד להיות שעד אז הורטון כבר לא יהיה חלק מהקבוצה. הסנטר מחזיק בהצעות מקבוצות בארץ וגם מאירופה.