מהראן לאלה, שמאחוריו תקופה יפה מאוד בליגת העל בעשור החולף, שבר היום (שישי) את שיא השערים לעונה אחת בליגות הנמוכות כאשר כבש רביעייה שהעלה את מאזנו ל-57 שערים ב-20 מחזורים בלבד בליגה ג' מחוז שומרון.
בכך שבר לאלה את שיאו של אוהד רון שעמד על 54 שערים. את כמות השערים האדירה הזו כבש לאלה במדי מכבי עוספייא, קבוצת נעוריו, ובהחלט מדובר בציון דרך מרשים. בשבוע שעבר כבש החלוץ בן ה-40 רביעייה ב-0:6 על אור עקיבא והיום כאמור הפציץ עם רביעייה נוספת ב-0:8 של קבוצתו על ג'סר א-זרקא - והוסיף שלושה בישולים נוספים.
1 צפייה בגלריה
מהראן לאלה חוגג
מהראן לאלה חוגג
מהראן לאלה חוגג
(צילום: אבי רוקח)
לאלה אחד השמות הנוצצים בליגה ג' ונחשב לאימת ההגנות בליגה האחרונה. בעונה החולפת פספס עליה מליגה ב' עם אחווה מנדא ועבר לקראת סיום העונה לאחי נצרת מהלאומית. בעוספייא משוכנים: "בכושר שלו הוא יכול לשחק גם בליגת העל".
לאחר ששיחק בתחילת הקריירה שלו בליגות הנמוכות, חתם מהראן לאלה בהפועל ת"א ב-2008, ושיחק ארבע עונות במדיה במהלכן כבש 15 שערים ב-95 הופעות ליגה. לאחר מכן שיחק חמש עונות בהפועל חיפה. ב-2017 הושעה לשנתיים לאחר שהתגלו חומרים אסורים בדמו, ועונת 2019/20 עשה קאמבק מרשים לליגת העל בגיל 36, כשחזר להפועל חיפה ואף כבש במדיה שער אחד. לאחר מכן נדד בין הליגות הנמוכות לליגה הלאומית, עד שחתם בתחילת העונה במכבי עוספייא מליגה ג'.