שתף קטע נבחר

מסתמן: אלון יחליף את בטאט

איש העסקים הירושלמי, יואב אלון, סיכם עם גד זאבי את הצטרפותו לקבוצה. אלון: "אני מניח שאחרי החג תצא הודעה מסודרת"

איש העסקים הירושלמי, יואב אלון, עשוי להתמנות אחרי חג הפסח לאיש החזק בבית"ר ירושלים, במקומו של שמעון בטאט. אלון סיפר אמש (א') כי לפני החג הוא סיכם עם גד זאבי על הצטרפותו לקבוצה. אלון: "אמרתי לו שאני מוכן לנהל את בית"ר ואני מניח שהודעה מסודרת תצא אחרי חג הפסח".
ניסים בכר, שמכין את בית"ר לעונה הבאה, לפי בקשת זאבי, אמר כי אחרי חג הפסח הוא יודיע לבעלים מהן תוכניותיו לקראת העונה הבאה.

פיוס בין אבידן לדדש

משה דדש וחיים אבידן, שניים שפעם היו בבית"ר והיום הם מחוץ למערכת, סיימו בסוף השבוע את העימות ביניהם. כזכור, אמר דדש על אבידן רק לפני כשבוע, בהקשר לפרשת רוסו ו-50 אלף הדולרים: "הוא הרס את בית"ר ומירר לי את החיים". ביום ו' חלה תפנית ביחסים בין השניים, כשאבידן התקשר לדדש וביקש ממנו לא לראות בעימות ביניהם כעניין אישי, אלא כעניין מקצועי בלבד. בין היתר אמר אבידן לדדש: "תזכור משה שהבריאות והמשפחה הם הדברים החשובים באמת. אני מאחל לך חג שמח ואריכות ימים".
לאחר השיחה אמר דדש ל-ynet: "אבידן צילצל אלי ושוחחנו באופן ידידותי בערב החג". גם אבידן אישר את הפיוס: "דיברתי עם דדש, כי אני לא רואה בויכוח עניין אישי, אלא נושא משפטי שצריך ללבנו במסגרות המתאימות. באופן אישי אין לי דבר נגד דדש, ואני אפילו אוהב אותו".


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום ארכיון ידיעות אחרונות
יוחלף. בטאט
צילום ארכיון ידיעות אחרונות
צילום גלי תיבון
מכין את הקבוצה לעונה הבאה. בכר
צילום גלי תיבון
מומלצים