שתף קטע נבחר

אריזונה מתפרקת: ארבעה הולכים לדראפט

ריצ'רד ג'פרסון כבר הודיע על הצטרפותו ללורן וודס הסניור ביציאה לדראפט ה-NBA. גילברט ארינאס ומייקל רייט בדרך

רק שבוע עבר מאז הפסדה של קבוצת הכדורסל של מכללת אריזונה בגמר טורניר ה-NCAA לדיוק 72:82, וכבר היא מתפרקת.
ארבעה שחקנים מתוך החמישיה הפותחת של "הווילדקאטס", שנחשבת אולי למוכשרת ביותר בכדורסל המכללות, לא יחזרו לקבוצה, ככל הנראה, בשנה הבאה.
הסנטר הענק, לורן וודס (23, 2.15 מ'), סיים את לימודיו במכללה כסיניור ועזיבתו ל-NBA טבעית. הוא צפוי להיבחר בין 15 השחקנים הראשונים בדראפט, שיערך ביוני השנה וזאת בין השאר, בזכות יכולתו המצוינת במשחק הגמר מול דיוק.
שחקן נוסף שהצטיין בשלבים המאוחרים של הטורניר וכבר הודיע על עזיבתו ל-NBA, הוא ריצ'רד ג'פרסון. ג'פרסון (21, 2.02 מ'), השחקן האתלטי ביותר בשורות אריזונה, נודע כשחקן הגנה מוכשר ובלתי מתפשר. בטורניר ה-NCAA הוכיח כי יש לו יכולות התקפיות ראויות לא פחות, שיזכו אותו, ככל הנראה, בבחירה בסיבוב הראשון בדראפט.
בארבעת המשחקים האחרונים בטורניר קלע ג'פרסון, המשחק בעמדת הסמול פורוורד, 15.8 נקודות באחוזים טובים וקלט 8.2 ריבאונדים למשחק. ג'פרסון הסופמור (שחקן שנה שניה) לא יחזור לעונתו השלישית באריזונה.
שני שחקנים נוספים שמתלבטים האם להפוך למקצוענים בתרם עת, הם מייקל רייט וגילברט ארינאס.
רייט (21, 2.03 מ'), פאוור פורוורד פיזי, יודיע בימים הקרובים על החלטתו לעזוב את אריזונה כג'וניור ולא ישוב לשנה רביעית בקבוצה. רייט היה השחקן היציב בשורות אריזונה לאורך העונה, אך איכזב בטורניר ה-NCAA. הוא צפוי להיבחר בסוף הסיבוב הראשון בדראפט, או יותר סביר, בסיבוב השני.
מי שעלול להיות האבידה הגדולה ביותר של אריזונה הוא הסופמור, גילברט ארינאס (20, 1.91 מ'). ארינאס, שוטינג גארד בעל קליעה מצוינת מרחוק וחוכמת משחק, לא התבטא עדיין בנושא, אך מקורבים מעריכים כי בסופו של דבר יחליט לעזוב, אחרי שתי עונות.
אם יחליט להפוך למקצוען, צפוי ארינאס לזכות במקום של כבוד בסיבוב הראשון בדראפט.
אם כל ארבעת השחקנים אכן יעזבו השנה, ישאר הרכז הסאפמור, ג'ייסון גארדנר (20, 1.78 מ') השריד היחיד מהחמישיה הנוכחית. הסופמור, לוק וולטון, בנו של ביל וולטון, צפוי גם הוא להשתלב בחמישיה, תחת המאמן הוותיק, לוט אולסון.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום allsport
לורן וודס. עוזב כסיניור
צילום allsport
צילום all sport
ארינאס (משמאל). יחליט בקרוב
צילום all sport
צילום איי פי
לוט אולסון. לבנות מחדש
צילום איי פי
מומלצים