שתף קטע נבחר

ערפאת: ישראל מנהלת 'מלחמת השמדה וטיהור אתני'

יו"ר הרשות שב ומאשים את ישראל בשימוש בנשק המכיל אורניום. הרשות עושה מאמצים בקרב מדינות אירופה להפעיל לחץ על ישראל כדי שתסכים ליוזמה המצרית-ירדנית

ראש הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, אומר כי ישראל מנהלת נגד הפלסטינים "מלחמת השמדה וטיהור אתני" במטרה להכניע ולהשפיל את העם הפלסטיני. את הדברים אמר ערפאת במברק ברכה ששלח היום (ג') למזכ"ל החדש של המפלגה הקומוניסטית השלטת בוויטנאם.
ערפאת הוסיף כי העם הפלסטיני עובר מלחמה ברברית ופראית שמנהלת נגדו ממשלת ישראל. לדבריו, משתמשת ישראל באמצעים האכזריים ביותר של הרג, הרס, חיסול והפצצות נגד העם הפלסטיני ונגד אדמתו ורכושו. הוא שב על טענתו לפיה ישראל משתמשת בנשק ותחמושת אסורים על פי החוק הבינלאומי, בין היתר בפצצות וטילים הנושאים אורניום.
"עמנו נחוש להשיג את זכויותיו והוא פונה אל ידידיו, בהם הוויטנאמים, כדי שייאלצו את ישראל לכבד את ההסכמים החתומים ואת החלטות האו"ם", כתב ערפאת.
במקביל לדברים אלה ממשיך יו"ר הרשות במגעים דיפלומטיים, במיוחד עם נציגי האיחוד האירופי. ערפאת נפגש היום עם שליח האיחוד לתהליך השלום, מיגל מורטינוס, ודן עמו בהתפתחויות המדיניות האחרונות.
אתמול נפגש ערפאת עם שרי החוץ של ספרד ובלגיה וברשות אומרים כי אירופה מתחילה למלא תפקיד פעיל ביותר בתהליך השלום. היום החל השר לתכנון בינלאומי ברשות הפלסטינית, נביל שעת', בסיור במספר מדינות אירופיות כדי לגייס תמיכה בדרישות הפלסטיניות, ובראשן היוזמה הירדנית מצרית להפסקת האלימות וחידוש המו"מ עם ישראל.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ערפאת. חזר לטיעוני האורניום
מומלצים