שתף קטע נבחר

איש עסקים מרומניה יקנה את צפרירים

איש העסקים חתם כבר על חוזה לשלוש שנים עם הקבוצה, לפיו יגיע בעונה הבאה המאמן הרומני, ויודל דוד איזו וארבעה שחקני חיזוק. מנכ"ל צפרירים, מישקה לפרדון: "הקשר עם המשקיע נוצר עקב היכרות אישית שלי איתו"

איש עסקים מרומניה, המסרב בשלב זה לחשוף את שמו, חתם שלשום חוזה לשלוש שנים עם צפרירים חולון, לפיו יגיע בעונה הבאה לקבוצה המאמן הרומני, ויודל דוד איזו, יחד עם 4 שחקני חיזוק.
עיתוני רומניה פרסמו אתמול (ב') את שמו של איזו כמי שאמור להגיע לישראל. איזו אימן בין היתר את כל קבוצות הצמרת ברומניה, בהן דינמו בוקרשט (עימה זכה ב-1992 באליפות רומניה) פ.צ. אינטר סיכיו, פ.צ בראשוב, ראפיד בוקרשט וקבוצות נוספות. איש העסקים מעוניין להשתמש בצפרירים כבמה לשחקנים בהם הוא מחזיק, על מנת להעלות את ערכם.
את המשקיע הרומני מייצג עו"ד איתן לפידות: "בשלב זה איני יכול להגיד מי האנשים, אבל אני יכול לבשר על חוזה חתום בין הצדדים. המשקיע אותו אני מייצג ישב שלשום עם מישקה לפרדון ונחתם חוזה". עו"ד לפידות סירב לנקוב בשמם של השחקנים שיגיעו לחולון: "כל השחקנים משחקים בליגה הראשונה ברומניה. המאמן הוא ברמה לאומית גבוהה ביותר. עדיין לא ברור אם המאמן הרומני יאמן את הקבוצה בפועל או שישמש כמאמן על ואת הקבוצה יאמן מאמן ישראלי". עו"ד לפידות הוסיף כי המאמן הרומני והשחקנים יגיעו לישראל לקראת ה-5 ביוני.
ייתכן שהמשקיע הרומני, שיממן את שכר המאמן והשחקנים, ירכוש בסופו של התהליך את הקבוצה. "אנחנו שומרים לעצמנו את האופציה לרכוש את הקבוצה. אם נמצא שיש נכסים או דברים אחרים שנגלה בהם עניין, נכנס לזה. בינתיים, מדובר רק על הגעת המאמן וארבעת שחקני החיזוק. ייתכן שיגיעו גם שני שחקני נוער".
מנכ"ל צפרירים, מישקה לפרדון: "הקשר עם המשקיע הרומני נוצר בעקבות היכרות אישית שלי איתו. כל הדברים שנאמרו בשם עו"ד לפידות מאושרים על ידי".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ארכיון
צפרירים: שלוחה רומנית
צילום: ארכיון
מומלצים