שתף קטע נבחר

שחקנים ב-NBA קיבלו שירותי מין במועדון חשפנות

על פי עדויות שהובאו בעת משפט באטלנטה, קיימו רקדניות יחסי מין, בניגוד לחוק, עם פטריק יואינג, רג'י מילר, אנטוניו דיוויס ושחקנים נוספים. כל המעורבים מכחישים בתוקף

תומאס "זיגי" סיקיגנאנו, בעליו לשעבר של מועדון חשפנות יוקרתי באטלנטה, חשף אתמול (ב') כי רקדניות וחשפניות אשר עובדות במקום, סיפקו לפני ארבע שנים שירותי מין למספר ספורטאים בכירים בארה"ב.
סיקיגנאנו, אשר העיד במסגרת משפט סחיטה, אמר כי הבעלים הנוכחי של המועדון, סטיב קפלן, היה האחראי על השירותים שסיפקו החשפניות, כאשר אירח את קבוצות ניו יורק ניקס, שארלוט הורנטס ואינדיאנה פייסרס בעת שהותם באטלנטה.
על פי דבריו של "זיגי", שילם קפלן לרקדניות תשלום מיוחד, על מנת שיקיימו יחסי מין עם חלק מהשחקנים, ביניהם פטריק יואינג, ג'ון סטארקס, רג'י מילר, אנטוניו דיוויס ושחקן הבייסבול של אטלנטה ברייבס, אנדרו ג'ונס. קפלן, יליד ניו יורק ואוהד מושבע של הניקס, ראה בהענקת השירותים המיוחדים מחווה של "הכנסת אורחים" עבור הספורטאים שהגיעו למועדונו. על פי החוק בארה"ב, נאסר כל מגע בין הרקדניות ללקוחות הבאים למועדון.
סוכנו של אנטוניו דיוויס, ביל דאפי, הגיב על הדברים ואמר לסוכנויות הידיעות כי השחקן מתנער בתוקף מכל ההאשמות וכי מעולם לא קיים יחסי מין עם רקדניות במועדון. דאפי הוסיף שהוא בכלל לא יודע אם לקוחו ביקר אי פעם במועדון עליו מדובר.
רג'י מילר הגיב דרך דובר הפייסרס, שאמר כי ההאשמות המיוחסות הן "שקריות לחלוטין". "זה הרי מגוחך לחלוטין", מסר מילר. "מה יהיה הדבר הבא? יאשימו אותי בסחר בסמים?"

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון
יואינג. האוהד החליט לעשות כבוד
ארכיון
רויטרס
מילר. מכחיש בתוקף
רויטרס
מומלצים