שתף קטע נבחר

נילסן: "עמדנו במטרה לא להפסיד לספרד"

מאמן נבחרת ישראל, ריצ'רד נילסן, ערך מסיבת עיתונאים לפני יציאתו לחופשה בדנמרק. נילסן על המשחק מול ספרד: "שיחקנו טוב מול נבחרת חזקה"

ריצ`ארד נילסן, מאמנה של נבחרת ישראל, קיים היום (ה') מסיבת עיתונאים מיוחדת לפני חופשת הקיץ של הנבחרת ושלו. נילסן, מתכוון לנסוע בימים הקרוביפ לדנמרק כדי לנוח.
"שיחקנו טוב מאוד מול נבחרת חזקה מהדרג הראשון באירופה" אמר נילסן בהתייחס למשחק התיקו 1:1 של הנבחרת מול ספרד. "אני מרוצה שהשחקנים עמדו במטרה שהציבו לעצמם, לא להפסיד לספרד".
נילסן חלק שבחים רבים לאבי נימני שתפקד במשחק כחלוץ בודד, עמדה לא טבעית מבחינתו. "אני מרוצה מאוד מהמשחק של נימני בנבחרת" אמר נילסן. "אל תשכחו שנימני שיחק מול שני בלמים, היירו ונאדל, שנמצאים בטופ העולמי. נימני לא זכה לעזרה רבה ותיפקד מצוין. הוא הטריד את הבלמים הספרדים והגיע להזדמנויות".

לאף אחד אין מקום בטוח בהרכב

נילסן התייחס לאי שיתופו של קפטן הנבחרת, טל בנין, בהרכב הפותח. "לאף אחד אין מקום בהרכב הראשון של הנבחרת" קבע המאמן. "כל שחקן לא אוהב שהוא לא משחק וכך גם בנין. אתה לא אוהב שמישהו רוקד עם אשתך. כלומר, בנין לא אהב שמישהו כמו עידן טל שיחק במקומו, אבל הוא קיבל את זה".

צרפתי וקטן מועמדים לבוגרת

בנוגע לשינויים בסגל הנבחרת, לא נראה כי יתבצעו זימונים חדשים לנבחרת, לפחות לא כרגע. נילסן: "נכון לעכשיו אין מישהו שאמור לשחק עם הנבחרת הבוגרת. אבל בכל זאת יש שני שחקנים שמועמדים בעתיד והם גיא צרפתי ויניב קטן".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
נילסן. אין מקום בטוח
צילום יוסי רוט
צילום:רונן לידור
בנין. כועס על אי ההכללה
צילום:רונן לידור
צילום: דודו פריד
צרפתי. מועמד לבוגרת
צילום: דודו פריד
מומלצים