שתף קטע נבחר

התקדמות במו"מ לרכישת בית"ר ירושלים

בפגישה בין משה דדש לגד זאבי בחיפה הושגה התקדמות גדולה, ונראה כי הצדדים קרובים לסיכום. משה דדש ל-ynet: "אני מאמין שנוכל להכריז על מכירת הקבוצה בעוד מספר ימים"

התקדמות רבה הושגה במו"מ למכירת בית"ר ירושלים בין גד זאבי לקבוצת משה דדש. בפגישה שנערכה היום (ו') במשרדי זאבי בחיפה הושגה הסכמה עקרונית בין הצדדים על רוב הסעיפים, וביום א' תתקיים פגישה נוספת כדי ללבן כמה עניינים שעדיין שנויים במחלוקת. בפגישה היום השתתפו, בין השאר, גד זאבי, יורם דינור, משה דדש, אברהם לוי, יו"ר עמותת בית"ר, אהוד פדרמן, סגן ראש עיריית ירושלים והממונה על תיק הספורט בעירייה, יגאל עמדי, עו"ד יהלי כהנוב ורובי שפירא, המנסה לסייע בקידום העיסקה.
היו"ר לשעבר משה דדש נשמע אופטי בסיום הפגישה. דדש: "על בסיס הפגישה החיובית וההסכמות שהושגו, אני מאמין שנוכל להכריז על מכירת הקבוצה בעוד מספר ימים". מקורביו של דדש דיווחו ל-ynet כי זאבי עשה רושם רציני ביותר בכוונתו למכירת הקבוצה, והם מאמינים שכבר בשבוע הבא בית"ר תעבור לניהולו של דדש.

בעיה ליועץ המשפטי

ל-ynet נודע כי מרבית המימון לעיסקה יגיע מהקבלן ששון שם טוב, שהיה מעורב עד לא מזמן במו"מ ישיר לקניית בית"ר מגד זאבי, באמצעות קבוצת נאות בית וגן. נראה כי שם טוב, המקורב לדדש, מעדיף כעת לא לרכוש את הקבוצה בעצמו, אלא לחזור ולתמוך כספית בדדש.
לא ברור כיצד יוגדר תפקידו של דדש בקבוצה אם אכן היא תירכש על ידו. על דדש עומד עונש הרחקה לשנתיים מניהול קבוצות כדורגל, ואם העיסקה תצא אל הפועל, סביר להניח שהיועץ המשפטי של ההתאחדות יידרש לעניין.

יוסי מזרחי מתוסכל

ביום ראשון תתקיים פגישה ביןם המאמן יוסי מזרחי לגד זאבי. מזרחי מתוסכל מאוד ממצב ההכנות של בית"ר לעונה הקרובה, והוא צפוי לדרוש בתקיפות התקדמות ברכש השחקנים ובארגון מחנה אימונים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ארכיון ידיעות אחרונות
חוזר לבית"`. משה דדש
צילום: ארכיון ידיעות אחרונות
רונן לידור
מתוסכל. יוסי מזרחי
רונן לידור
מומלצים