שתף קטע נבחר

סופית: שלח יוצא למבחנים בפורתסמות'

בלמה הבינלאומי של מכבי תל אביב יצטרף ביום ד' לאימוני הקבוצה מהליגה הראשוהנ באנגליה. שלח: "מה שחסר לי בקריירה זה לשחק בחו"ל. אני מקווה שזה לא סתם טיול"

אמיר שלח, בלמה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, ייצא ביום רביעי לפורתסמות' שבאנגליה למבחנים בקבוצה המקומית, שמשחקת בליגה הראשונה. המבחנים אמורים להמשך מספר ימים. את ההזמנה קיבל שלח באמצעות באת כוחו, עו"ד קרן שטיינפלד, ובהזמנה נכתב כי במועדון מועניינים להתרשם מיכולתו. שטיינפלד אמרה היום ל-ynet: "אמיר קיבל את הזמנה והוא יצא להבחן. אני מקווה שבתום המבחנים נסגור את החוזה שלו בקבוצה האנגלית". בעבר נבחן שלח בקבוצת שפילד יונייטד, אולם לא חתם בקבוצה.
אמיר שלח אמר היום ל-ynet: "אני מאוד מקווה שאני לא נוסע לטיול. בעבר אמרתי שהדבר היחידי שפספסתי בקריירה שלי זה לשחק בחו"ל. אולי הפעם אני אצליח להגשים את זה. אני נוסע, אני התאמן, ומקווה שאצליח".
שלח מסר עוד כי גם אופציית פורתסמות' לא תצא לפועל, עדיין יש לו מספר אופציות להצטרף למחנות אימון של קבוצות מליגת העל. "במידה ולא נסתדר באנגליה, אני אמשיך למחנה אימון של אחת הקבוצות", אמר שלח.
כידוע וכפי שכבר פורסם ב-ynet, הקבוצה שקרובה ביותר להחתים את שלח, ונמצאת איתו במגעים כבר כחודש, היא הפועל באר שבע, וסביר להניח כי במידה והאופציה האנגלית לא תצלח, הבלם הבינלאומי יצטרף לאימוני העולה החדשה.

הרציקוביץ': "שלח בעדיפות אחרונה"

לוני הרציקוביץ התייחס אתמול (א') לעובדה כי הקבוצה לא העבירה הצעה נגדית לשלח. על פי דבריו של הרציקוביץ', הקבוצה צריכה קודם כל לדאוג להשלמת הסגל, ורק אז לטפל בעניינו של שלח. "קודם כל אנחנו צריכים להשלים את הסגל, נראה מה קורה עם מכסת הזרים ורק אז, במידה ושלח לא יסגור בקבוצה אחרת, נציע לו הצעה".
שלח הגיב היום: "שמעתי מה לוני אמר, אני לא מעוניין להגיב. אני נוסע לאנגליה ומקווה ששם נסגור את הנושא".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודו פריד
אמיר שלח. יוצא לאנגליה
צילום: דודו פריד
מומלצים