שתף קטע נבחר

בלעדי: סולחה בין נתניהו למיכאל איתן

שני היריבים הגדולים נפגשו לפני שבועיים והחליטו לצאת לדרך חדשה. נתניהו זקוק לתומכים בדרך חזרה להנהגת הליכוד. איתן התאכזב משרון ומסביר: "לנתניהו יש מקום בפוליטיקה"

פרסום ראשון: התקרבות משמעותית בין שניים מהאוייבים הגדולים בליכוד, בנימין נתניהו וחבר הכנסת מיכאל איתן. בין השניים שרר נתק למעלה משנה, בעקבות ביקורת נוקבת של איתן על יו"ר הליכוד לשעבר.
נתניהו, המפלס כעת את דרכו בחזרה להנהגת התנועה, מנסה לקרב אליו יריבים ולכן הזמין לפגישה לפני כשבועיים את ח"כ איתן. השניים נועדו לשיחה בת למעלה משעתיים בה ליבנו בין השאר את הגורמים לסכסוך ביניהם והחליטו לשוב ולהיפגש.
שני הצדדים לא מדברים עדיין על חבירה למחנה משותף, אבל בהחלט מסכימים שמדובר בתחילת תקופה חדשה ובסיומה של מסכת התכתשויות ביניהם.
תחילתו של הסכסוך לפני למעלה משנה, כאשר ח"כ איתן פרסם קריאה פומבית לנתניהו שלא לחזור בארבע השנים הקרובות למאבק על ראשות הליכוד. איתן לא בחל בתאורים קשים ביותר על שאיפותיו של נתניהו, ופתח במסע השמצות, שהפך עד מהרה להדדי.
בשיאו של הסכסוך התלונן איתן במשטרה על איומים לחסל אותו ואת משפחתו, מצד אנשים המזוהים עם נתניהו.
את ההתקרבות לנתניהו ניתן להסביר בכך שאיתן לא זכה לכל תפקיד בממשלת שרון. הוא התקיף בחריפות את ראש לישכת ראש הממשלה אורי שני, שלדעתו סיכל את מינויו ליו"ר הסיעה ומבלי לציין שמות כתב לשרון מכתב פומבי בו קרא לו לסלק מעליו "גורמים עם עבר פלילי".
כעת, אומר איתן, הוא לא שייך לאף מחנה. "אינני מאלה שרצים מסוממים מאחד לאחר, וגם כשעלתה בחודשים האחרונים קרנו של נתניהו אני נשארתי עקבי בעמדותי. ללא ספק היו משקעים ביני לבין נתניהו, רק לגיטימי שנהפוך את היחסים לנורמלים. לנתניהו יש מקום בפוליטיקה. לא אהבתי את הנתק ביננו ואני שמח שזה נגמר", הוא אומר ל-ynet.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גילי כהן מגן
אץ לראשות הליכוד. נתניהו
צילום: גילי כהן מגן
אתר הכנסת
"לא רץ כמסומם". איתן
אתר הכנסת
מומלצים