שתף קטע נבחר

הפועל חיפה דורשת 15 אלף דולר עבור בן ישי

צפרירים תחתים את המגן השמאלי רק אם יקבל שחרור בחינם. בן-ישי: "שפירא אמר לי שהוא יודע שאני תקוע באמצע"

צפרירים חולון והפועל חיפה מצאו את עצמם בוויכוח על המגן השמאלי, אסיף בן-ישי. השחקן, שכרטיסו שייך לחיפה, מבוקש על ידי צפרירים והתבקש על ידי ראשי הקבוצה לגרום לכך שהשאלתו לחולון תהיה בחינם. נשיא הפועל חיפה, רובי שפירא, דורש על השחקן 15 אלף דולר, ואינו מוכן להתפשר על סכום נמוך, מכיוון שלטענתו צפרירים דורשת סכומי כסף נכבדים עבור השאלת שחקניה.
היום שוחח בן-ישי עם מישקה לפרדון, מנכ"ל צפרירים, שהיפנה אותו למנכ"ל הפועל חיפה, אבי קאופמן, ששלח את השחקן לשוחח עם שפירא. בן-ישי: "רובי שפירא אמר לי שהוא יודע שאני תקוע באמצע, ושבמקרה הסכסוך בין הקבוצות פוגע בי. הוא אמר שאם זו היתה קבוצה אחרת כבר היו מגיעים לסיכום, אבל בגלל שצפרירים רוצה הרבה כסף תמורת השאלת שחקנים ששייכים לה (כמו במקרה של טל חן), הוא לא מוכן להתפשר ולהוריד מסכום ההשאלה. למרות שהסברתי לו שלחולון אין כסף לשלם, הוא התעקש לקבל את הסכום המלא ובמזומן".
את תגובתו של שפירא לא ניתן היה להשיג. קאופמן: "המחיר של אסיף בן-ישי עומד על 15 אלף דולר, לא פחות". לפרדון: "בן-ישי יוכל לשחק אצלנו רק אם הוא יביא את השחרור שלו בחינם מחיפה".
צפרירים עדיין לא החתימה את סהר מזרחי ויניב עופרי, שמתאמנים בקבוצה. לפרדון הוסיף כי הקבוצה לא תוכל להעביר את חוזיהם של השחקנים בבקרה התקציבית, ולכן לא נעשים מאמצים להחתימם. לפרדון: "אנחנו בודקים את האפשרות להשיג מימון נוסף. זה יכול לקחת יומיים או שלושה, וזה יכול לקחת שבועיים. כרגע, אף שחקן לא מצטרף".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים