מנכ"ל ביטוח ישיר עונה למכתב הפתוח
"חידוש הפוליסה על ידינו נועד בראש ובראשונה להבטיח את שלומו של הנהג ולדאוג לכיסוי ביטוחי גם במקרה בו הלקוח שכח לחדש את הפוליסה שלו". אייל לפידות עונה למכתב הפתוח של שלומי דונר
"לכבוד,
שלומי דונר, ynet
ביטוח רכב הינו מוצר בעל משמעות רבה למשק הבית – ביטוח חובה מגן מפני הנזק הקשור לפגיעות גוף והעדרו מהווה עבירה מצד הנהג על החוק ואילו ביטוח מקיף מגן על אחד הנכסים המהותיים של כל משפחה ישראלית.
ביטוח ישיר יוצרת קשר עם כל לקוחותיה כחודש לפני תום פוליסת הביטוח ומודיעה להם, בעל פה ובכתב שפוליסת הביטוח שלהם עומדת להסתיים. להודעה מצורפים מסמכי החידוש. פוליסות ביטוח של לקוחות שלא נוצר עימם קשר מחודשות, כאמור, על מנת למנוע מצב של העדר כיסוי ביטוחי.
לקוחות שלא הצלחנו ליצור איתם קשר, למרות פניותינו ואינם מעונינים בחידוש הפוליסה - הפוליסה מבוטלת לבקשתם והם מקבלים זיכוי בהתאם.דרך הפעולה האמורה תואמת, כאמור, את הוראות המפקח על הביטוח. למותר לציין כי נהלי העבודה שלנו שומרים על הוראות החוק הנדרשות – במקרה זה כמו באחרים.
ביטוח ישיר תמשיך לעמוד לשירותך ולשירות כלל לקוחותינו תוך גילוי אחריות מלאה כלפיהם.
בברכה,
אייל לפידות, מנכ"ל ביטוח ישיר