שתף קטע נבחר

60% מהמבצעים בענף הבנייה - סבסוד משכנתאות

אלדר שיווק: 15% מהמבצעים הם מתן הנחות שונות, ו-25% הם להענקת מתנות והטבות שונות

60% מהמבצעים בענף הבנייה הם מבצעים המעניקים לרוכשי דירות הטבות שונות למימון הרכישה. כך עולה מבדיקה שערכה חברת אלדר שיווק. מהבדיקה עולה עוד, כי 15% מהמבצעים הם מבצעי הנחות ו-25% מהמבצעים הם מבצעי מתנות והטבות שונות.

 

עמיר שאלתיאל, מנכ"ל אלדר, מסביר כי חברות הבנייה מתקשרות בדרך כלל עם בנק ספציפי למשכנתאות, וכך מעניקות הטבות מימון שמתבטאות ברמות שונות של סיבסוד הריבית על ידי החברה.

 

היתרון במבצעים כאלו עבור רוכשי הדירות, אומר שאלתיאל, הוא בקבלת חבילת משכנתא משתלמת החוסכת את מחקר השוק הכרוך בלקיחת משכנתא באופן עצמאי ומפחיתה את ההחזר החודשי על המשכנתא.

 

מבצעי המתנות, לעומת זאת, משמשים בעיקר כגימיק שמטרתו לבדל פרויקט בנייה אחד ממשנהו, הגברת המודעות לפרויקט, ובסופו של יום משרתים בעיקר את המטרה של משיכת לקוחות לאתר.

 

מבצעי סבסוד המשכנתא מתאימים בעיקר לאוכלוסיית הזכאים והזוגות הצעירים, שחלקה של המשכנתא במימון הדירה הוא גבוה, מסביר שאלתיאל. לעומת זאת, בפרויקטים בהם רוב הרוכשים הם משפרי דיור או משקיעים, חלקה של המשכנתא במימון הפרויקט קטן יותר, והרוכשים יעדיפו לקבל הנחה כספית משמעותית ולא סבסוד משכנתא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים