פרסום: הישג חסר תקדים למקאן ישראל בחו"ל
המשרד זכה ב-4 פסלוני זהב ובפסלון כסף בתחרות גולדן דראם, שהתקיימה בסלובניה. זהו מספר פסלוני הזהב הגבוה ביותר שקיבל אי פעם משרד פרסום ישראלי בחו"ל
משרד הפרסום מקאן אריקסון ישראל זכה בתחרות הפרסום הנחשבת "גולדן דראם" במספר פסלוני הזהב הגבוה ביותר שקיבל אי פעם משרד פרסום ישראלי בחו"ל.
בזירה המקומית - אפי 2008
הערב הגדול של מקאן-אריקסון
מיטל זדה, "כלכליסט"
הזוכה הגדול של תחרות הפרסום והשיווק האפקטיביים היה משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שזכה בחמש קטגוריות שונות, בהן הגרנד אפי שהוענק לחוגלה קימברלי והאפי פלטינום, שבו זכתה רשת חנויות הנוחות yellow
בפסטיבל גולדן דראם - שנערך השנה בסלובניה - מתחרים משרדי פרסום מכל העולם, והתחרות נחשבת יוקרתית מאוד. הפסטיבל מתקיים זו השנה ה-15 ברציפות, ומוּכּר כאחד החשובים באירופה.
סך כל הזכיות הביאו את מקאן אריקסון ישראל למקום השני וחסר התקדים בתחרות על תואר סוכנות השנה בתחרות פרסום בינלאומית. רק נקודה אחת הפרידה בין המקום השני למקום הראשון. הסוכנות שדורגה במקום הראשון הייתה Change Integrated מפולין.
בין היתר גרפה מקאן אריקסון פסלון זהב בקטגוריית מדיה קמפיין על מודעת האבל של קגלביץ'; פסלון זהב על תשדיר הרדיו לאקס; פסלון זהב בקטגוריית הרכב היוקרתית לסרטון וולבו S60; פסלון זהב בקטגוריית חוצות לגולדסטאר אייקונים - ובסך הכל 4 פסלוני זהב ופסלון כסף.
10 משרדי פרסום ישראלים שלחו 129 עבודות השנה לתחרות הפרסום הבינלאומית, מלבד הזכיות של מקאן לא נרשמו זוכים ישראליים נוספים, למעט 2 פיינליסטים לגיתם ופיינליסט יחיד לשמעוני-פינקלשטיין.
יו"ר מקאן ישראל, אילן שילוח
מומלצים