שתף קטע נבחר

איך אומרים בלה בלה ביפנית?

יותר מ-2,000 איש הגיעו להאנגר בנמל תל אביב לכבוד ה"פצ'ה קוצ'ה", שם לכל אמן יש 6:40 דקות להציג את עבודתו. מעצבים, ממציאים וגם אמן מילים, שנאלץ לאלתר ברומנית

לא היה מקום להכניס סיכה בפצ'ה קוצ'ה, האירוע שנערך בפעם השישית בהאנגר 11 בנמל תל אביב. כצפוי, כל 2,000 הכרטיסים נמכרו מראש. האירוע התרבותי, שהתחיל ביפן ומסתובב מלמעלה מ-170 ערים בעולם, עובד טוב גם בתל אביב. כנראה זה שילוב בין הקונספט הנוקשה לאווירה: לכל אמן 6:40 דקות בדיוק כדי להציג את מרכולתו ו"זה לא משנה אם אתה אהד נהרין או סטודנט, אין היררכיה", כפי שאומר אחד משני אוצרי הפסטיבל, איתי מאוטנר.

 

הפעם הופיעו שם, בין היתר: הפרויקט המוזיקלי החדש של "קותימאן", שכלל ראיון וידאו עם לזלי הריס, אחת מכוכבות הפרויקט (ממש כמו זה שעשינו כאן לאחרונה) עבודות אדריכלות של ד"ר יוסי קורי, עבודות וידאו של רם מצא, עבודות עיצוב של "שועל" (גיא שגיא) והמוזיקאי יונתן קונדה, אמן "ספוקן וורד", נושא שנמצא בארץ בחיתוליו, ולמרות שביקשנו ממנו לאלתר ברומנית, כנראה יש גבול.

 

עוד היו שם ד"ר עמיקי סולד עם צילומים חודרניים מניתוח שעשה, הצמד עידו גוברין וליאורה בלפורד, ודידי ורדי, המכנה את עצמו "ג'אנקיונר", עם מופע של מכונות מופלאות שבנה מגרוטאות. ורדי, שחגג את יום הולדתו ה-74, זכה לברכת יום הולדת (ועוגה עם נרות) ממנחי הערב והאוצרים, מאוטנר וענת ספרן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פצ'ה קוצ'ה. אי אפשר להכניס סיכה
צילום: עידן הובל
לאתר ההטבות
מומלצים