שתף קטע נבחר

ענבל מביטוח ישיר מחפשת עשרות עובדים

מנהלת תחום גיוס בחברה, ענבל בלט-בן אבי, מסבירה את אחריות החברה לעובדיה: "לא קיצצנו שכר, לא קיצצנו ברווחה, לא פיטרנו". דרושים: עו"ד, מתכנתים, אנשי בק-אופיס, מנהלי תיק תביעה, שמאי צד ג'. ו-30 נציגים למוקדים

מי מחפש עובדים: ענבל בלט-בן אבי, מנהלת תחום גיוס בחברת ביטוח ישיר.

 

 

על החברה: ביטוח ישיר, המאפשרת רכישת ביטוח ישירות מהחברה ללא תיווך סוכנים, הוקמה לפני 15 שנים. במטה החברה אלף עובדים, שכולם עובדים יחד באותו מקום, בפתח תקוה. המטה ממוקם בבניין חדש, שבו אנחנו מתפרשים על תשע קומות שמעוצבות ברוח הייטק - בהתאם לערכי החברה של פעולה ישירה, ולא בעיצוב שמזכיר חברת ביטוח סולידית, עם ניירת וסוכנים.

 

 יש אצלנו חדר כושר, חדרי אוכל, אודיטוריום לכנסים, הדרכות ואירועים, קפטריה של החברה. ובכל קומה יש מרפסות עישון, פינות קפה וכו'.

 

על אווירת העבודה:  אווירת העבודה היא שיתופית מאוד, וזו אחת הסיבות שכולם עובדים באותו בניין ולא במוקדים שונים ברחבי הארץ. כך העובדים יכולים ללמוד אחד מהשני, לדבר ולהתחבר. יש לנו מועדון הסרט הטוב, בו מוקרנים סרטים חדשים. יש אירועים חברתיים, מסיבת קיץ, מסיבות אגף, ימי כיף ופעילויות גיבוש. בחגים ובחופשים אנו דואגים גם לפעילויות לילדיהם של העובדים, שמתקיימות מחוץ לחברה. יש לנו עיתון פנימי אחת לרבעון, ונופש בחו"ל אחת לשנה, כשהחברה מסבסדת את העובד, ובני המשפחה שהוא מצרף הם על חשבונו.

 

מיישמים את עצות העובדים

דיון עם ההנהלה: אחת לחודש יש אצלנו "שיח-ישיר" עם המנכ"ל, ובנוסף לכל אגף יש "שולחן עגול" אחת לחודש עם הסמנכ"ל שלו. במפגשים האלה העובדים מעלים רעיונות לייעול פעילות החברה – כי הם למעשה הנציגים של הלקוחות. הם בקשר עם הלקוחות, הם יודעים הכי טוב מה יעזור ללקוחות.

 

דוגמה בה יישמנו את הצעות העובדים: נציג שירות הציע שנעדכן את הלקוחות בסטטוס התביעות שלהם באמצעות sms. נציג שירות אחר הציע להקים צוות שנקרא צוות welcome שהוא ייעודי לחודשים הראשונים של הלקוח בחברת הביטוח, בשביל לתת ללקוח יותר הנחיות, מענה והסברים בחודשים הראשונים. את שתי ההצעות, ועוד הרבה כאלה, יישמנו.

  

איזה אנשים אנו מחפשים: מחפשים אנשים שרוצים מקום יציב לעבוד בו, ולטווח זמן ארוך. אנחנו חברה יציבה ורווחית, שעמדה יפה בטלטלות הכלכליות. לא קיצצנו שכר, לא קיצצנו ברווחה, לא פיטרנו. מתאימים לנו אנשים שרוצים להיות חלק ממקום עבודה לאורך זמן, עם מחויבות הדדית.

 

אנחנו מקבלים גם אנשים בלי ניסיון בתחום הביטוח, ואותם אנחנו מכשירים על חשבוננו בקורסים מקצועיים, ומכניסים אותם למקצוע. מתאימים לנו סטודנטים שעושים עבודה במשמרות, בוגרי תואר שמחפשים אפיק קריירה, ויש גם אוכלוסייה בוגרת יותר שהם עובדים מצוינים ומתאימים לנו מאוד לתפקידים האלה: אמהות שרוצות לעבוד במשמרות שנוחות להן, למשל.

 

משרות פתוחות:

במטה: עורך דין לתחום תביעות גוף, מתכנתים לצוותי פיתוח IT, אנשי בק-אופיס לתחום ביטוחי חיים, מנהלי תיק תביעה, שמאי צד ג' לאגף התביעות.

  

במוקדים הטלפוניים: דרושים 30 נציגים למוקדי מכירות ולמוקדי שירות לקוחות. הנציגים עוברים הכשרה של שלושה שבועות, כאשר הקורסים הקרובים הם בתחום ביטוח אלמנטרי ותחום ביטוח חיים ובריאות. כמו כן דרושים לנו מנהלי צוותים למוקדים הטלפוניים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ענבל בלט-בן אבי
צילום: מור בלט
מומלצים