שתף קטע נבחר

סקר: 60% מהצרכנים לא מאמינים לבעלי עסקים

לפי ממצאי הסקר, שערכה רשות ההסתדרות לצרכנות לכבוד יום הצרכן הבינלאומי, רק 35% סבורים שהתרבות העסקית כלפי הצרכנים הוגנת. רכזי הרשות יחלקו במהלך השבוע עלוני הסברה בבתי עסק כדי לעודד אותם לעמוד בחובותיהם

כ-60% מהציבור סבורים שבעלי העסקים אינם מקפידים על קיום חובותיהם כלפי הצרכנים, כך עולה מסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה.

 

הסקר, שכלל מדגם מייצג של 500 איש, הוזמן ועל ידי רשות ההסתדרות לצרכנות לרגל יום הצרכן הבינלאומי 2010.

 

 

עוד עולה מהסקר כי כ-57% מהנסקרים סבורים שההתנהלות העסקית של בעלי העסקים כלפי הצרכנים אינה הוגנת. רק 35% מהעונים סבורים שבתי העסק הוגנים כלפי הצרכנים.

 

מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות, עו"ד ירון לוינסון: "תוצאות הסקר מלמדות על חוסר האמון של הצרכנים בישראל כלפי בעלי העסקים. לכן החלטנו להקדיש השנה את יום הצרכן הבינלאומי לפעילות דווקא בבתי העסק - על מנת להגביר את מודעות הסוחרים לחובותיהם כלפי הצרכנים.

 

"לשם כך, רכזי רשות ההסתדרות לצרכנות בכל הארץ יחלקו במהלך השבוע בבתי עסק ומסחר שונים עלוני הסברה תחת הסיסמא 'יום הצרכן הבינלאומי - לא לצרכן בלבד'".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
57% סבורים שבעלי העסקים אינם הוגנים
צילום: Index Open
מומלצים