שתף קטע נבחר

דיוטי פרי: ג'יימס ריצ'רדסון השיקה מותג פרטי

המותג הפרטי בשם פיור בודי ניתן למוצרי טואלטיקה ופארם בגדלים המותאמים לערכת נסיעה. ה"מוצרים נשלפים, הנפחים מוקטנים, ובמחירים נוחים", נמסר מהחברה. בין המוצרים: מגבונים לרענון, קרם רגליים וידיים, וגם "סורבה לגוף"

מיתוג בדרך לחו"ל. חברת דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיקה מותג פרטי למוצרי טואלטיקה ופארם בגדלים מיוחדים המותאמים לערכת נסיעה. המותג נקרא פיור בודי (Pure Body).

 

 

"המותג הפרטי הוא תוצר של התאמה מדויקת לצורכי הטסים הן מבחינת הצרכים - מארז של מוצרים נשלפים, הנפחים מוקטנים, ובמחירים נוחים. המארזים פותרים את הצורך בהערכות מוקדמת לנסיעה מבחינת המוצרים הנלווים הדרושים. הנוסע מרוויח פעמים, גם נוחות, וגם חיסכון בזמן וכסף".

 

אז מה מוקטן, נשלף וממותג ב"מחיר נוח"?

  • מארז מגבונים הכולל: מגבונים לרענון, מגבונים להסרת איפור, מגבונים להסרת לק, מגבונים לניקוי משקפים במחיר של 9.9 דולר.
  • מארז קרמים הכולל: קרם ידיים, קרם רגליים וקרם גוף בגודל מוקטן של 100 מ"ל. מחיר המארז: 9.9 דולר.
  • מגוון מוצרים שימכרו כבודדים כגון: מגבונים לרענון, מגבונים להסרת איפור, חמאות גוף, סורבה לגוף (ספריי ריחני שאמור לסייע לתחושת רעננות), סבון גרגרים, קרם גוף, קרם רגליים וג'ל רחצה. כל מוצר קיים בארבעה ניחוחות,

בטווח מחירים של 1.9 -9.9 דולר.

 

מג'יימס ריצ'ארדסון נמסר שישנם עוד מוצרים בתהליכי פיתוח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים