שתף קטע נבחר

פאוור ריינג'רס: איך משווקים לילדים מותג בן 18?

התוכנית שחזרה למסכים בקיץ האחרון סחפה בשנות ה-90 גם את ההורים של היום - כשהיו ילדים בעצמם. מומחים: "לילדים קל יותר להזדהות עם חבורה של גיבורי על בשכבת הגיל שלהם, מאשר להזדהות עם גיבור כמו סופרמן שהוא עיתונאי מבוגר". כוחו של המותג פאוור ריינג'רס

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
ערכים של חברות ושיתוף פעולה
צילום: אבישי זיגמן
ההורים עדיין אוהבים
צילום: אבישי זיגמן
מומלצים