שתף קטע נבחר

"4 ימים כולם צעקו במלון 'מי רוצה שוקולד'"

נוסעי ישראייר לוורנה שהתפרעו בטיסה נחתו לפנות בוקר בישראל. שוטרים וסמנכ"ל החברה עלו למטוס, אך יצאו ללא כל מעצרים. הנוסעים חמקו מהשדה תוך שהם מכסים את פניהם. נוסעים שהיו בטיסה: "4 ימים כולם צעקו במלון בבולגריה 'מי רוצה שוקולד' וצחקו. כולם מסכימים שהתנהגו בצורה מכוערת, מקווים שהם למדו שיעור"

"ארבעה ימים כולם צעקו 'מי רוצה שוקולד' וכולם התחילו לצחוק". כך שחזרו לפנות בוקר (ב') נוסעי טיסה 6H 714, שחזרה לאחר סוף השבוע בוורנה והתקרית האלימה על המטוס שאירעה בטיסת ההלוך.

 

 

נוסעי טיסה 6H 714 לאחר שנחתו בנתב"ג ()
נוסעי טיסה 6H 714 לאחר שנחתו בנתב"ג

הנוסעת מכסה את פניה בנתב"ג ()
הנוסעת מכסה את פניה בנתב"ג

כמה מהנוסעים חמקו מההמולה ומצוותי התקשורת בשדה התעופה תוך שהם מכסים את פניהם, וככל הנראה מדובר בנוסעים שהתפרעו בטיסהת ההלוך. הם גם סירבו להשיב לשאלות צוות ynet במקום.

 

נוסעים אחרים שהיו על הטיסה סיפרו ל-ynet חוויות מהשהות בבולגריה. "במשך ארבעה ימים במלון כולם צעקו 'מי רוצה שוקולד' והתחילו לצחוק. כולם מסכימים שהם התנהגו בצורה מכוערת לדיילים". נוסע אחר סיפר כי הוא חשד שהם עלו לטיסה שיכורים. "הם עשו בלגאן לכל אורכה וגרמו לכולם אי נוחות. מקווה שהם למדו שיעור מכל מה שקרה".

 

לאחר שהטיסה עברה בשקט ולא דווחו כל אירועים מיוחדים במהלכה, המעורבים בפרשה יצאו עם כל שאר הנוסעים דרך שערי היציאה הרגילים.

השוטרים המתינו לנוסעים באזור בדיקת הדרכונים בנתב"ג, הלילה
השוטרים המתינו לנוסעים באזור בדיקת הדרכונים בנתב"ג, הלילה

בטרם יצאו הנוסעים מהמטוס, עלו עליו השוטרים בליווי סמנכ"ל התפעול של החברה. נוסעים סיפרו ל-ynet כי הסמנכ"ל אמר ש"הנוסעים כבר התנצלו ולא תוגש נגדם תלונה". לאחר מספר דקות השוטרים עזבו את המטוס ואת שטח שדה התעופה בן גוריון, מבלי שביצעו כל מעצרים.

 

בסך הכל נשלחו עשרה שוטרים כמו גם רכבי בילוש מיוחדים, למקרה ותוגש תלונה נגד הנוסעים והם יתבקשו לעצור מי מהמעורבים. אך כאמור, לאחר שלא הוגשה כל תלונה, הנוסעים שוחררו והשוטרים התפזרו מהמקום.

 (צילום: אתר רשות שדות התעופה)

מוקדם יותר אמש (א') אמרו גורמים בישראייר ל-ynet כי הם שוקלים להגיש תלונה במשטרה בגין צוות האוויר והפרעה למהלכה התקין של הטיסה, אך מנכ"ל החברה אורי סירקיס אמר בראיון ל-ynet כי יוחלט אם להגיש תלונה לא לפני שיושלם תחקיר המקרה הפנימי והמקיף שנפתח לא מכבר.

רכבי הבילוש בנתב"ג ()
רכבי הבילוש בנתב"ג

הדייל שנראה בסרטון שפורסם לראשונה ב-ynet, ניר לבוב, אמר אתמול כי אינו שוקל להגיש תלונה בעצמו נגד הנוסעים ואף כי יסלח להם באם תגיע אליו ההתנצלות שבחברת התעופה טוענים כי נשלחה אליהם מטעם מהמשפחה שהתפרעה.

 

בסרטון המדובר, כזכור, מתווכחת אחת הנוסעות עם הדייל על מכירת שוקולד עליה היא מתעקשת, ולאחר שהוא לא מוכר לה היא, האישה שהציגה עצמה בסרטון כאחותה וגבר נוסף תקפו את הדייל מילולית וכמעט גם פיזית. בשיחה עם ynet סיפרה הנוסעת כי "נהרס לה הטיול" וכי הדברים יצאו משליטה.

 

גורמים מקצועיים בתחום, בהם עורכי הדין רון גנט וגדי אלבז כתבו אמש ב-ynet כי אם תוגש תלונה חמורה נגד שתי הנשים שבסרטון, הם מעריכים כי הן צפויות למאסר של עד כחמש שנים. עם זאת, מוקדם לקבוע את הפרטים הללו - שכן טרם ידוע אם ובמה יואשמו.

 

אלימות באוויר - הסיקור המלא

למה הוא לא מכר לה שוקולד?

הדיילים לא מופתעים: העדויות נחשפות

מנכ"ל ישראייר: "לא עוסקים באכיפה"

Feed_Me: הרשת מגיבה לפרשת ישראייר

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נוסעי ישראייר לאחר הנחיתה בנתב"ג
צוות המשטרה בנתב"ג, הלילה
מומלצים