בישראל לפני העולם: קולקציה מתחשבת בסביבה של H&M
הקולקציה Conscious Exclusive, שכוללת בעיקר בגדי ערב, עשוייה מחומרים ממוחזרים או אורגניים והחלה להימכר בחנות H&M בעזריאלי ת"א היום, בעוד שבשאר העולם תושק רשמית בעוד יומיים
רשת H&M החלה למכור היום (ג') את קולקציית Conscious Exclusive, קולקציה מעוצבת, שהליך יצירתה "מתחשב בסביבה", כך לפי החברה. הקולקציה נמכרת בחנות בקניון עזריאלי בת"א בלבד, יומיים לפני שאר העולם.
- ורסאצ'ה השיקו קולקציה ב-H&M - מאות התנפלו
- אלבר אלבז: התורים וההיסטריה חוזרים ל-H&M
איזבל מארה ל-H&M: ישראל לרוב יקרה יותר
כמו שיתופי הפעולה של H&M עם מעצבי על, וכמו קולקציית "סטודיו" של המותג, גם הפריטים בקולקציה הזאת יקרים יותר מהפריטים שבדרך כלל נמכרים ברשת ויש הגבלה על מספר הפריטים שיוצעו למכירה בכל מדינה.
הפריטים בקולקציה, שתימכר ב-200 חנויות בלבד, עשויים מבדים ממוחזרים או אורגניים, עור ממוחזר או אורגני ואפילו פאייטים ממוחזרים.
ב-H&M מוכרים כעניין שבשגרה פריטי לבוש עם תווית ירוקה, שמעידה על כך שהם עשויים תוך "התחשבות בסביבה" (במידת האפשר כשמדובר ברשת ענק שמייצרת נפחים גדולים של בגדים לתחלופה מהירה). לרוב, מחירם דומה עד זהה למחירי שאר הפריטים ברשת. כלומר, מחירי הפריטים בקולקציית Conscious Exclusive גבוהים יחסית לטווח המחירים של הרשת, רק בשל העיצוב שלהם ולא בשל היותם עשויים מחומרים ממוחזרים או אורגניים.
המחירים בישראל גבוהים יחסית לאירופה ובריטניה, אך לעיתים קרובות, נמוכים ממחירי ארה"ב או זהים להם. לעומת קלקציות "אקסקלוסיב" קודמות, טווח המחירים בקולקציה זו ירד מיותר מ-1,700 שקל לפריט היקר ביותר ב-2013 ל-1,100 שקל לפריט היקר ביתר השנה (בלייזר עור לבן). בניגוד לקולקציות קודמות דומות, לא יימכרו בגדים לגברים.