שתף קטע נבחר

טיפ ברגע: שיפור השירות ללקוחות בעסק שלכם

מומלץ לתת ללקוחות את התחושה שיש להם אוזן קשבת ושהם מוזמנים לפנות בכל בעיה. איך עושים זאת? טיפ ברגע

בשיתוף בנק הפועלים

 

 

חלק מבעלי העסקים הקטנים פחות מודעים לחשיבות של ניהול השירות בעסק. לכן, מומלץ לתת ללקוחות את התחושה שיש להם אוזן קשבת ושהם מוזמנים לפנות בכל בעיה, שאלה או תלונה. במקביל, יש לבסס גם תשתית שתאפשר להם גישה זמינה לכך, כגון כתובת דואר אלקטרוני, דף פייסבוק וכדומה. עליכם לדאוג לתת להם מענה מהיר ויעיל בכל פנייה כזו.

 

מומלץ להקדיש כמה דקות לביצוע סקר קצר שיבדוק את שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות שקיבלו מכם או מהעובדים שלכם.

 

חשוב מאוד גם לבחון בעצמכם מעת לעת את התנהלות העובדים מול הלקוחות, רמת השירות, האדיבות והמקצועיות, ולתת להם פידבקים חיוביים או המלצות לשיפור. זכרו, חוויה חיובית של לקוח משפיעה מאוד על הנאמנות ועל הרצון לחזור שוב ולרכוש מוצרים בעסק.

 

האמור לעיל אינו מהווה הצעה או התחייבות למתן אשראי . מתן ההלוואה בכפוף לאישור הבנק ותנאיו. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

בשיתוף בנק הפועלים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים