שתף קטע נבחר

מריו בת"א: הסתערות על החנות של נינטנדו

מותג המשחקים הוותיק פתח חנות ראשונה בישראל - ו-2,500 חובבי גיימינג צבאו על דיזנגוף סנטר בתל אביב כדי לרכוש משחקים ומרצ'נדייז ולהצטלם עם מריו. מנכ"ל היבואנית מבטיח: "נערוך פה סדנאות, פעילויות לילדים וטורנירים"

דיזנגוף סנטר היה עמוס במיוחד היום (ב') בשעות אחר הצהריים ולא רק בגלל החופש הגדול, אלא בעיקר בגלל אירוע הפתיחה של החנות הראשונה של נינטנדו בישראל. מחוץ לחנות שממוקמת בקומה השלישית חיכו לא פחות מ-2,500 איש לפי הנהלת מרכז הקניות התל-אביבי.

 

 

לא מעט יוטיוברים וסטרימרים הגיעו לקחת חלק בחגיגה, בהם הצמד בן קיסר ועמית רחום. "זאת חנות מדהימה", אמר רחום, "יש פה כל מה שאני אוהב - זלדה, מריו, פיקאצ'ו. הכל". קיסר הוסיף: "לפני חודשיים נכנס אלינו סוויץ' הביתה ומאז אנחנו לא מפסיקים לשחק בזה, Super Smash Bros ומריו פארטי בלי סוף, כל הלילות שלנו זה זה"

 

"אני פה בתור כבר שלוש שעות", סיפר לנו אלי גטניו, "עוד לא הייתי בפנים אבל אני מניח שיש שם משחקים, מרצ'נדייז, אמיבו (סדרת פסלונים וקלפים) ודברים כאלה. זה מראה על הרצינות של המותג ביחס לישראל. זה אחד הדברים הכי יפים שאפשר לעשות כמותג".

 

פתיחת החנות של נינטנדו בתל אביב (צילום: חגי דקל)
אי אפשר בלעדיו. מריו בתל אביב(צילום: חגי דקל)

פתיחת החנות של נינטנדו בתל אביב (צילום: חגי דקל)
מחכים בתור(צילום: חגי דקל)

פתיחת החנות של נינטנדו בתל אביב (צילום: אביתר כהן)
קאמבק מרשים של מותג הגיימינג(צילום: אביתר כהן)

פתיחת החנות של נינטנדו בתל אביב (צילום: אביתר כהן)
פתיחת החנות של נינטנדו בתל אביב(צילום: אביתר כהן)

 

נינטנדו הוקמה ב-1889 (כן כן, לפני 130 שנה) ביפן ואת הקונסולות הראשונות שלה פיתחה כבר בשנות ה-70. בשנות ה-90 היא זכתה לעדנה בזכות הגיים בוי וקונסולות נינטנדו 64. עם השנים היא אמנם איבדה מהדומיננטיות שלה לטובת סוני ומיקרוסופט, אבל הקאמבק שהיא עושה בשנתיים האחרונות מאז צאתה של קונסולת הסוויץ' מרשים ביותר.

"זה פרויקט שעבדנו עליו מספר חודשים", סיפר רון קלדס, מנכ"ל היבואנית הרשמית של נינטנדו, תור גיימינג. "לקוחות ואוהדים עומדים בחוץ כבר מעשר בבוקר, מדהים לראות את זה. אנחנו מציעים לצרכן את המגוון המלא של מוצרי נינטנדו עם רישיון ואישור רשמי, החל משלטים, אוזניות ועד מתאמים כאלה ואחרים וכל עולם המרצ'נדייז של נינטנדו".

 

כשלושה מיליון שקלים הושקעו בחנות שמשתרעת על פני 150 מ"ר. לדברי קלדס, המטרה היא שהחנות תהיה בית לקהילת הגיימינג. "אנחנו מציעים פה גם סדנאות, כל שבוע תהיה פעילות לילדים - לפגוש את מריו ולשחק במשחקים שמותאמים לגילאים יותר צעירים. לגילאים היותר בוגרים יהיה לנו טורניר אחד לחודש של Super Smash Bros ומשחקים אחרים פה בחנות וברחבי הסנטר".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חגי דקל
איך הסתדרנו בלעדיו?
צילום: חגי דקל
מומלצים