היום בא לנו לפנק אתכם עם עיסוי ארוטי ואינטימי במיוחד. עיסוי ארוטי מאפשר לגוף להירגע, להתמסר למפגש ולקצב שמתאים לשניכם, ולפתוח את האנרגיה המינית והעונג עוד לפני המגע הישיר באיברי המין.
מטרת העיסוי היא להעלות את רמות העונג, הנוכחות וההתמסרות במפגש המיני. מאחר שכל אדם נהנה ממגע אחר - יש מי שאוהב מגע עדין, בעוד אחרות מעדיפות מגע אינטנסיבי יותר, החלטנו בסרטון הזה לקבץ בפניכם ארבעה סוגי מגע מומלצים.

1. מגע של אדמה

מגע האדמה הוא מגע נוכח ומקרקע, שמתרחש כשכל כף היד שלנו נוגעת בבן/ת הזוג. אנו ממליצים להתחיל את העיסוי עם סוג המגע הזה, כי הוא עוזר לנו להרגיש יותר את הגוף של הפרטנר.
בדיוק כמו האדמה, גם את המגע הזה אנחנו רוצים כמה שיותר יציב. מגע האדמה צריך לשדר תחושה של "אני כאן ואני לא הולך לשום מקום. אתה יכול להרפות את עצמך לחלוטין, ואני אהיה איתך בזה". זה התדר של אלמנט האדמה.
אנחנו ממליצים לנשום יחד בין שלוש לחמש נשימות מלאות לפני שאתם מזיזים את הידיים למקום אחר, ולהמשיך ככה במספר אזורים בגוף.

2. מגע נוזלי

מגע של מים הוא מגע עגול וזורם בדיוק כמו המים. זהו מגע עדין שמשלב לטיפות, ניעות ותנועות מעגליות. אפשר לגעת עם יד יבשה, אפשר לשחק עם גב כף היד, העיקר להיות בתנועה זורמת ועגולה. מי שרוצה בהחלט מוזמן/ת לשלב כאן שמן עיסוי מפנק, כשההמלצה היא לתרגל מגע של מים לפחות חמש דקות ולראות מה קורה.

1 צפייה בגלריה
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
(צילום: מתוך הווידיאו)

3. מגע האש

הגענו למנה העיקרית: מגע האש הוא מגע מעורר, מדליק ומחמם בדיוק כמו להבות האש. במגע מסוג זה אנחנו רוצים להדליק, לעורר, לטלטל ולהוציא את הגוף המקבל מאזור הנוחות. במגע האש נשתמש בצביטות, דגדוגים, טלטולים, שריטות, נשיכות, משיכות בשיער, פליקים בטוסיק... והכול תוך הקשבה מלאה לצד המקבל. אם משהו לא נעים תעצרו, תתקשרו את זה ותדייקו את המגע.
כשאנחנו מעניקים מגע של אש, אנחנו משתמשים בארוס שבתוכנו. על כן, ככל שנגיע יותר מעוררים ובטוחים בגוף ובסקסיות שלנו, יהיה לנו יותר קל להביא אותו לפרטנר/ית. מומלץ לנשום נשימות מלאות תוך כדי העיסוי, ולהוציא את האוויר דרך הפה. באופן כללי שווה להוציא קולות כדי לעורר עוד יותר את הגוף.

4. מגע אווירי

המגע האחרון הוא מגע האוויר. זהו מגע עדין מאוד שנעשה בעזרת קצות האצבעות והציפורניים. ניתן לראות אותו כמגע מרפרף קצת כמו "קיצי" בגב. המגע האווירי הוא מגע מאוד כיפי ומקרר, שמספק את ההרגעה שאחרי מגע האש. כמובן שגם הפעם עליכם להיות בהקשבה מלאה לבן/ת הזוג, ולראות האם המגע הזה מסב להם עונג.
עכשיו, אחרי שנהניתם מארבעת סוגי המגע, הגיע הזמן להחליף תפקידים.
שיהיה עיסוי מהנה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.