שתף קטע נבחר

ראצ'וניצה: "אני לא אצא מההרכב בקרוב"

"הדיבורים על ההחלפה שלי היו רק פקה פקה", "יש לנו הרבה בעיות העונה", "הצעירים השתגעו מהלחץ", "האליפות לא נראית ראלית". קבלו את דיאן רצ'וניצה מודל 2001

לאחר שהיווה גורם משמעותי בשנת הדאבל, התחיל דיאן ראצ'וניצ'ה את העונה הנוכחית על הספסל של הפועל תל אביב, כשמסביב רוחשות השמועות על עזיבתו הצפויה. הקשר הקרואטי מצא את עצמו ממלא את מקומם של שחקנים פצועים ומורחקים, שזכו לקבל קרדיט כמעט בלתי מוגבל. מכת הפציעות שנחתה על הפועל תל אביב החזירה את רצ'וניצה לחיים.
ביום שישי האחרון ויתר השחקן הכי טכני של הפועל תל אביב על הטכניקה. בנתניה הוא הציג את התפריט הנוכחי שלו לעונה הזאת: מלחמה. הוא רץ, תיקל וחיפש איך לעזור לחבריו לשמור בשיניים על שער היתרון של מילאן אוסטרץ'.
היום, לפני אימון הצהריים של הקבוצה, הספיק ראצ'וניצ'ה להסתכל אחורה ולבחון את המעמד שלו בקבוצה. "אם אמשיך לשחק כך, אני לא רואה סיבה שאצא מההרכב הראשון", הוא אומר. "אני מאוד מרוצה מהיכולת האישית שלי, ואני בטוח שאמשיך לקבל קרדיט. אני יכול לשחק הרבה יותר טוב מאשר נגד מכבי נתניה".

בתחילת העונה לא היית בטוח אפילו בסגל.

"שמעתי שרצו להחליף אותי, אבל מההנהלה אף אחד לא דיבר איתי. לפי מה שהבנתי, הכל היה רק 'פקה פקה'. השתדלתי לא לקחת את הפרסומים ברצינות, אבל זה הפריע לי להתרכז. לא נחמד לשמוע דברים שחושבים עליך מאחורי הגב. אני בחור סבלני, וחיכיתי להזדמנות להוכיח את היכולת שלי".

היה לכם קשה נגד מכבי נתניה ביום שישי?

"זה היה קשה בגלל ששיחקנו יותר מחמישים דקות בלי פיני בלילי שהורחק, ונאלצנו לרדת למטה ולהתגונן. למזלי, השחקנים שלנו מספיק בוגרים כדי לשחק בסבלנות ובטקטיקה, כך שאנחנו בהחלט ראויים לניצחון".

בינתיים אתם מתרחקים מהצמרת.

"יש לנו הרבה בעיות העונה. אני לא זוכר ששיחקנו שני משחקים רצופים עם אותם שחקנים. זו הבעיה הכי גדולה שלנו. קשטן תמיד נאלץ לשנות את ההרכב בגלל כל הפציעות וההרחקות. אני מקווה שעכשיו, אחרי שכולם יחלימו ופישונט והולמאיי יחזרו, נצליח לתקן את הרושם. הפועל תל אביב תמשיך להיות בעיה קשה לכל שאר הקבוצות בליגה".

הצעירים לא מצליחים לשחזר את היכולת של העונה שעברה.

"זה נורמלי. בשנה שעברה, כשכל אחד מהם היה אלמוני, היה להם רצון להוכיח את עצמם. לא קל להיות שחקן מפתח בקבוצת צמרת, ובטח שלא לשחזר את מה שנעשה בעונה שעברה. על כל השחקנים הצעירים שלנו מסתכלים עכשיו בארבע עיניים, ויש עליהם הרבה לחץ. הם הגיעו למצב שהם השתגעו, אבל אני מקווה שהם עברו את השלב הזה. אגב, אני חושב שיש בעיה רק עם עמרי אפק. סלים טועמה ופיני בלילי משחקים טוב מאוד. כפיר אודי היה פצוע הרבה זמן ולוקח זמן לחזור לעצמו".

עם החומר הזה אפשר להמשיך להיאבק על האליפות?

"קשה לי להתייחס כעת למאבק על האליפות. יש לנו 11 נקודות פחות מלמכבי חיפה, וזה לא נראה ריאלי. מצד שני, אסור לשכוח שעדיין לא הגענו לאמצע העונה, ואם נשתפר אולי הסיפור של האליפות עוד לא הסתיים עבורנו. המטרה שלנו כרגע היא לשמור על המקום השלישי ולחכות לנפילה של אחת משתי המובילות".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
"אני בחור סבלני". דיאן רצ`וניצה
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים