סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

1 צפייה בגלריה
שרה שרגא
שרה שרגא
שרה שרגא
(צילום: שירה אבולעפיה)

והפעם: ב-2021 אוננות עדיין נתפסת כמעשה שלילי ואסור, אף על פי שמדובר בתופעה פיזיולוגית שמופיעה כבר בגיל הינקות. אך בזמן שהאוננות הגברית נוכחת בשיח הציבורי כעובדה ברורה שאין עליה עוררין, האוננות הנשית זוכה לשתיקה ולהתעלמות.
שרה שרגא, מתמחה בפסיכותרפיה-ביוסינתזה, מטפלת בעיסוי רחם ומדריכה מינית לזוגות, שאלה עשרות נשים על האוננות הראשונה שלהן. בפרק מספר 23 של "סקס אפיל", היא חוזרת אל מקור המילה "אוננות" בתנ"ך, מסבירה למה קשה כל כך לנשים לדבר על אוננות, מרחיבה על כל האמונות השגויות שגורמות להן להימנע מהעינוג העצמי והחשוב הזה, ושופכת אור על הריפוי הטמון באוננות הנשית – וכיצד נוכל להגיע אליו בצורה המיטיבה ביותר. האזנה נעימה!