שתף קטע נבחר

הולך בדרכו

10 שנים אחרי שהפך לאחד הכוכבים הגדולים בישראל, רן דנקר הכי אמיתי שאפשר: בראיון אישי הוא מדבר על התפקיד החדש בתיאטרון, על המסע אל תוך עצמו ועל העובדה שבשלוש השנים האחרונות הוא חי בזוגיות עם גבר

הוא אחד הכוכבים הכי גדולים בישראל של העשור האחרון. טלנובלות, קמפיינים, צמד מוזיקלי מצליח, פסטיגלים, פסטיבלי קולנוע בינלאומיים, אקסיות מיתולוגיות. רן דנקר, 31, סימן וי בכל משבצת הכרחית בדימוי סמל הסקס שתיחזקה עבורו התקשורת. בנות רצו שיעשה להן ילד, נשים מבוגרות רצו קצת יותר.

 

בשלוש השנים האחרונות מאז חזר מניו־יורק הוא מבסס את מעמדו כאחד השחקנים הבולטים והמרכזיים בתיאטרון הבימה. בראיון בלעדי שיתפרסם ביום שישי הקרוב ב־"7 ימים" מספר דנקר על המהפך המקצועי שעבר, וחושף לראשונה כי בשלוש השנים האחרונות הוא חי עם בן זוג. "פשוט התאהבתי", אומר דנקר. "מה שיותר מפתיע אותי מזה שאני בזוגיות עם גבר, זה שאני שלוש שנים בזוגיות. נקודה".

שער "7 ימים" שיתפרסם ביום שישי הקרוב ()
שער "7 ימים" שיתפרסם ביום שישי הקרוב

 

הרבה אנשים יופתעו לגלות את זה עליך. בעבר יצאת רק עם נשים.

"המיניות היא עוד דרך של הנפש לבטא את עצמה. היא מורכבת ובנויה מהמון חלקים. כסך האנשים כך סך האפשרויות המיניות. אני נמשך לנשים ולגברים. למה לצמצם את עצמנו כל כך להגדרה? לא רוצה להגדיר את עצמי. בסוף, העניין הוא זוגיות. להשקיע במקום שאתה נמצא. להיות נאמן לבחירה שלך. לבנות בית עם אדם שאתה אוהב. אני חושב שאף פעם בחיים שלי לא הרגשתי בית כמו שאני מרגיש עכשיו".

 

אמש נערכה הצגת הבכורה של "נעצר בחצות", שבה מככב דנקר בתפקיד הראשי וכבר קוצר שבחים על משחקו. זהו התפקיד הראשי השלישי שלו בתיאטרון הבימה, ובימים אלו הוא עסוק בחזרות למחזמר "אוויטה" לצד שירי מימון ועובד על אלבום חדש שהוא כותב ומלחין.

דנקר. "פשוט התאהבתי" (צילום: אייל נבו) (צילום: אייל נבו)
דנקר. "פשוט התאהבתי"(צילום: אייל נבו)

היו תקופות שהיית אחד הכוכבים הכי מרוויחים בישראל. אני יכול להניח שהבחירה בתיאטרון מלווה גם במחיר כלכלי.

"אם כל מה שהיה מעניין אותי במקצוע הזה זה כסף, הייתי הולך להיות איש עסקים או לעבוד אצל תשובה בגז. אותי מניע אתגר וחיפוש. לא רוצה להישאר באותם מקומות שהייתי בהם. אני מחפש היום לעשות דברים שהם פחות הטייפ קאסט שלי, כמו שמתאפשר לי ב'נעצר בחצות'".

 

הראיון המלא – ביום שישי ב"7 ימים"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים