שתף קטע נבחר

הליגה המרתקת בעולם: הפרמייר-ליג בפתח

השנה השנייה של מוריניו, ההשקעות של גווארדיולה, האתגר של קלופ והקבוצה שרוצה להיות "ליברפול החדשה של הישראלים". הפרמייר-ליג יוצאת לדרך עם שלל טוענות לכתר של צ'לסי, במשחק בין ארסנל ולסטר (21:45)

  

 

אוסיין בולט אמנם ירוץ מחר (שבת) את הריצה האחרונה בקריירה שלו, עם הגופיה של ג'מייקה במרוץ השליחים 100X4 מ', אבל אליפות העולם שמתקיימת בלונדון כבר לא ממש נמצאת במרכז העניינים הספורטיבי בימים האחרונים באנגליה. הפרמייר-ליג, שתחגוג חצי יובל, תפסה את הבמה המרכזית לקראת משחק הבכורה של העונה הערב (21:45) בין ארסנל ולסטר באצטדיון האמירויות.

 


 

תומר חמד: "עכשיו תורי להטביע חותם בפרמייר-ליג"

ב"אינדיפנדנט" בחרו: רונאלדו גדול שחקני הפרמייר-ליג

 

בממלכה, גם בזמן שהכוכבים הגדולים של האתלטיקה מתאמצים באצטדיון האולימפי שבו משחקת ווסטהאם, הכותרות, העמודים הראשיים בעיתונים והעניין הציבורי מתמקדים בקרב על המלוכה: מי יצליח להוציא מאנטוניו קונטה וצ'לסי שלו את התואר.

 

אנטוניו קונטה. מי יצליח לקחת ממנו את התואר? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אנטוניו קונטה. מי יצליח לקחת ממנו את התואר?(צילום: רויטרס)

 

לא מעט מאמנים עבדו על המשימה הזו קיץ שלם: ז'וזה מוריניו ששידרג את מנצ'סטר יונייטד לקראת העונה השנייה ביחד, פפ גווארדיולה שלא הפסיק לעשות שופינג עם מנצ'סטר סיטי, יורגן קלופ ואפילו ארסן ונגר שהצליח לשרוד אחרי עוד עונה בינונית. המנג'ר של ארסנל מתחיל עונה 22 על הקווים וכבר פיתח ציפיות ללונדונים האדומים, שזכו במגן הקהילה בתחילת השבוע על חשבון הבלוז.

 

אז נכון, שיא ההעברות של מנצ'סטר יונייטד על פול פוגבה (105 מיליון אירו) נשבר הקיץ כשהבעלים הקטארי מעבר לתעלת לה מאנש הוציא 222 מיליון אירו בעבור ניימאר והכניס לסחרור את כל עולם ההעברות. ועדיין, בפרמייר-ליג נושמים לרווחה שכל הקרקס הברזילאי לא הגיע לאנגליה.

 

יפתחו את הליגה דווקא בשישי. ונגר ופטר צ'ך עם מגן הקהילה (צילום: AP) (צילום: AP)
יפתחו את הליגה דווקא בשישי. ונגר ופטר צ'ך עם מגן הקהילה(צילום: AP)

 

לראשונה זה 129 שנה, הליגה האנגלית תיפתח דווקא בשישי, כשארסנל תשחק מול הסינדרלה מלפני שנתיים, לסטר. אצטדיון האמירויות התמרק אתמול לקראת המשחק מול השועלים, ללא אלכסיס סאנצ'ס הפצוע. שריקת הפתיחה תוציא לדרך את אחת המהדורות האיכותיות והתחרותיות מאז הקמתה של הפרמייר-ליג, לפני 25 שנה בדיוק.

 

המחזור מחר יכלול בין היתר את משחקה של האלופה צ'לסי מול ברנלי. לפני כן תתארח בווטפורד ליברפול, שעסוקה לאחרונה בעיקר בהדיפת המשלחות הבלתי פוסקות מאזור חיוג קטאלוניה. האנגלים דחו בפעם השלישית הצעה של ברצלונה על פיליפה קוטיניו, הפעם בגובה 90 מיליון פאונד.

 

תומר חמד. תורגל בהרכב (צילום: Getty Images) (צילום: Getty Images)
תומר חמד. תורגל בהרכב(צילום: Getty Images)

 

וכמובן יש גם את הזווית הישראלית. תומר חמד תורגל באימון ברייטון כמי

שאמור לפתוח מול מנצ'סטר סיטי במשחק הבכורה שלו בפרמייר-ליג. הכחול-לבן יחזור לליגה האנגלית הבכירה אחרי שנים יבשות מנציגים ישראלים. אם חמד אכן יפתח בהרכב על חשבון גלן מארי, הוא יתמודד מול הגנת המיליונים שביצר לעצמו פפ גווארדיולה, שרוצה הפעם ללכת עד הסוף. בירם כיאל יישב ביציע אחרי ניתוח השבר בשוקית.

 

חמד כבר הצהיר שהוא רוצה להשאיר חותם בפרמייר-ליג. או כמו שאמר אתמול הבעלים היהודי של ברייטון, טוני בלום, שמוביל את המועדון אחרי שהיה אוהד שרוף שלו מגיל צעיר: "ליברפול היא הקבוצה האנגלית של ישראל, מקווה שחמד וכיאל ישנו את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים