שתף קטע נבחר

חם לכם בחופש? המוצרים שירעננו לכם את הקיץ

הכי כיף להיות בתוך המים בקיץ הלוהט - אבל מה עושים כשבין טבילה לטבילה גם צריך לשבת על מחצלת רטובה או מלאה בחול, או לנסות להתרענן עם מאה אחוזי לחות ובלי רוח, או לסחוב מהאוטו עד לחוף את הצידנית הכבדה? הנה כמה גאדג'טים שיהפכו את הבילוי הקיצי לנעים יותר

בשיתוף החברה המרכזית למשקאות בע"מ

 

חם, כל כך חם עכשיו שאנחנו תרים בכל מקום אחר מזגן שיצנן וייבש אותנו. הקיץ ממש בעיצומו ולפעמים נדמה שכבר מיצינו את כל הרעיונות להורדת טמפרטורות הגוף ולצינון הנפש. אבל יש לנו כמה חידושים בשבילכם שיכולים לעשות את העבודה. קבלו את רשימת המוצרים המרעננים ביותר שיהפכו את ימי הקיץ הנותרים להרבה יותר נסבלים.

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

לרענון, צינון וטיפוח העור

עונת הקיץ שטופת השמש ורווית הלחות הופכת את האיפור והטיפוח לאתגר לא קטן. כאן באים לעזרתנו מוצרים מהפכניים אשר מבוססים על מים והם נטולי אלכוהול. תרסיס לרענון הפנים יעשה פעולת ניקוי עדינה של שכבת הזיעה ויחיה את גון עור הפנים. התוצאה, פנים מאופרות, מרועננות וזוהרות.

 

מי שאוהב להשתמש בתחליף גוף, בוודאי יסכים כי בקיץ מריחת התחליף אחרי הרחצה, הופכת למשימה פחות נעימה ומלאה בזיעה. ספריי תחליב גוף מאפשר התזה ממושכת ופיזור אחיד של התחליב על העור ללא הדביקות והשומניות שמותירים אחריהם תחליפי הגוף שמגיעים בצורת קרם.

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
  

(מוצרים: Kiehl's ,Vaseline, Avene)

 

להתרענן בכל מקום ובכל שעה

מה נמצא אצלנו ביד, בכל מקום ובכל שעה? נכון, הטלפון הנייד שלנו. הקיץ הזה הוא מקבל עליו אחריות נוספת להתקשרות עם העולם - הכוונה היא, כמובן, למאוורר הקטן שנצמד בקלות לכל סוגי המכשירים והוא מופעל בעזרת הסוללה של הטלפון. הוא אינו משמיע רעש בעת ההפעלה, להביו עשויים מספוג שמבטיח שימוש בטיחותי וגודלו הקומפקטי אינו מבליט את המאוורר, כך שתוכלו להשתמש בו באמת בכל מקום ברגע שתזדקקו למשב מרענן.

 

חידוש מעניין נוסף בעולם האוורור מגיע עם מגביר אוויר שיוצר זרימת אוויר עוצמתית ללא להבים. המוצר יכול בקלות להחליף את המאווררים הסטנדרטיים שצוברים המון אבק. מכיוון שהמגבירים החדישים הללו מסתובבים סביב מרכז הכובד של עצמם, הם גם יציבים מאוד.

 

מאוורר מושלם נוסף לימי הקיץ החמים הוא זה שמחובר לבקבוק עם שפריצר המתיז מים. המאוורר הזה מופעל בלחיצת כפתור והוא יספק לכם את הרסס הנעים והמרענן שלפעמים הוא כל מה שנחוץ על מנת לחוש הקלה במועקה שגורם השילוב בין חום ללחות.

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
  

(מוצרים: dyson, אליקספרס, the-perfect) 

 

אוכל ושתייה שמרעננים מבפנים

בירה בים הוא קונצנזוס בלתי מעורער כי הרי אין כמו בירה צוננת להרוות את צימאון השיזוף או את צימאון משחק המתקות. קניתם בירה בדרך לים אבל את הצידנית השארתם בבית? לא נורא, יש פתרון - הוסיפו פחית או שתיים של שתייה קלה. הן ישמשו אתכם בתור קרחוניות וישמרו על הבירה קרה הרבה יותר זמן, גם ללא הצידנית.

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

ארטיקים, גלידות, שלגונים ושלוקים עושים את העבודה מצוין ומספקים לילדים גם עיסוק וגם הנאה טעימה. ניתן לגוון את ההיצע הקיים עם אייס-שוקו ביתי. לשם כך רכשו שוקו בקרטון, הכניסו אותו למקפיא לכחצי שעה על מנת שיקפא אך רק קצת, כך שהקרח יהיה דק ושביר בקלות. נערו היטב את הקופסה על

מנת ליצור שברי קרח של שוקו והגישו מחוץ לקופסה, עדיף בכוס שקופה שבה אפשר לראות את גושי הקרח היפים.

 

במקום לזלול גלידות בעלות אחוזי שומן לא מבוטלים, במקום לנשנש ארטיק קרח עם לא מעט סוכר וצבעי מאכל, העדיפו את המילקשייק, הפרישייק והסמוד'י שיצרו את אותו אפקט קירור הגוף אבל באמצעות רכיבים בריאים הרבה יותר. את המילקשייקים אפשר להכין מיוגורט עם שכבת פרי שתחליף את הגלידה או את הסירופים המתוקים. פשוט הכניסו את היוגורט עם הקרח לתוך הבלנדר.

 

בוקר, אתם ממהרים, אין לכם זמן אפילו לארוחת בוקר קלה ועוד רגע תפתחו את דלת הבית ותצאו אל הסאונה הרטובה שבחוץ. אפשר לפתור את המצב בקלות עם ארוחת בוקר מצננת לדרך. הכניסו למקפיא מעדן לשתייה או יוגורט עזים בעל טעם חמצמץ, עד שתהיו מוכנים, הם יגיעו למצב חצי קפוא ותוכלו ליהנות מהם גם מחוץ לבית, באוטו, ברכבת או בזמן ההמתנה לתחבורה הציבורית.

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

(מוצרים: החברה המרכזית למשקאות בע"מ, טרה, מולר) 

 

כולם למים

בהתחלה היו רק בריכות מובנות שהתקנתן הצריכה השקעה כספית גבוהה, לאחר מכן הגיעו בריכות עילית שפשוט מונחות על הקרקע. היום יש גם בריכות מתנפחות בגודל משפחתי שהדפנות שלהן מוחזקות על ידי המים ואותן ניתן למקם גם בחצר הקטנה ביותר. הכיסויים והמסננים המיוחדים לבריכות הללו יאפשרו להשתמש בבריכה כמה שבועות לפחות מבלי לרוקן את המים.

 

במקום לסחוב לבריכה מזרן מתנפח, אפשר ליהנות מערסל צף בעל שתי כריות תמיכה לאזור הראש ולאזור הרגליים, ובל נשכח כמובן את הלהיט של הקיץ הזה, המתנפחים הענקיים בצורות שונות (האהובים ביותר הם הברבורים הלבנים וחדי הקרן הצבעוניים) שהופכים את המפגש החברתי או המשפחתי לחוויה כיפית יותר.

 

אגב, אם הצטיידתם בערסל הצף, כדאי שתכירו מוצר משלים, קולר צף למשקה. ישנם כמה דגמים שונים להמצאה הגאונית הזו, אז רק תבחרו מה יותר מתאים לכם.

 

אם בכל זאת אתם לא מתפשרים על הנוחות ואתם חייבים מזרן בבריכה, כדאי לכם להתפנק עם הכורסה המתנפחת (והמפנקת) שמגיעה עם תא צינון build-in באזור הרגליים. הכורסה הזו תבטיח לכם שתהיו מצוידים במשקה צונן ביד גם אם לא תצאו מהבריכה כמה שעות.

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

(מוצרים: intex, ktl, אליאקספרס, toyhouse ,slimprice) 

 

די להזעות

טכנולוגיות הייצור החדשות העניקו לבגדים שלנו את היכולת לנדף את הזיעה או את היכולת פשוט לספוג אותה. Dri-fit הוא מותג אשר מציע בגדים המאיידים את לחות הגוף אודות להרכב מיוחד של הבד ממנו הם מיוצרים, וכתוצאה מכך מעניקים לנו תחושת קרירות. ישנם אנשים שהתחושה הזו אינה נעימה להם, עבורם בדיוק המציאו חולצות שמסוגלות לספוג את הזעה הודות לטכנולוגיית הידרו שילד שפותחה בארה"ב.

 

לעומת אידוי הזעה, חולצות אלה יעילות במיוחד למניעת עיגולי זיעה באזור בית השחי ולמניעת כתמים דהויים וצהובים לאחר מכן. חולצות אלה עשויות 100% כותנה המכיל חומרים אנטי בקטריאליים, מנדפי ריח ועמידים בפני מים.

 

בכל מה שקשור לציוד לים, אין לנו מתחרים בעולם, כי מי כמונו מבלה על החוף את רוב ימות השנה, לכן אולי די לסחיבת הצידנית מהאוטו לחוף, די לגרירת הבירות בשקית ניילון. הצידנית טרולי שמגיעה עם גלגלים כמו המזוודות היא הפתרון המושלם לכך. 

 

המחצלת שלכם תמיד מתמלאה בחול שנדבק לקרם ההגנה שבדיוק מרחתם, המגבת כבר רטובה ולא נעים לשבת עליה ואין איפה לשים את הראש. בדיוק בשביל זה יש כיסא מחצלת שמתאים כמו לישיבה וכך גם לשכיבה. מתחת למשענת ראש יש כיס עם רוכסן שלתוכו אפשר להכניס את הטלפון ואת הארנק, ובסופו של יום - המחצלת הזו הופכת לתיק עם רצועת כתף נוחה לנשיאה.

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

(מוצרים: idry, gimikonline)

 

אז נראה אתכם בחוף או בפארק?

  

בשיתוף החברה המרכזית למשקאות בע"מ

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
להתרענן גם בחום
צילום: shutterstock
מומלצים