שתף קטע נבחר

אפל מסבירה: מה גרם למבוכה בהכרזת האייפון X

בעת הצגת אייפון העשור של אפל מנגנון זיהוי הפנים לא פעל בפעם הראשונה וגם בפעם השנייה. רק במכשיר הגיבוי המערכת פעלה. באפל טוענים: לא הייתה בכלל תקלה

 

 

 

אחד מהחידושים באייפון X הוא מערכת זיהוי הפנים, המחליפה את הזיהוי באמצעות טביעת אצבע. אבל ברגע האמת ביום שלישי בערב, מול אלפי עיתונאים וחובבי מוצרי אפל באולם החדש על-שם סטיב ג'ובס בקופרטינו ומול עשרות מיליונים ברחבי העולם שצפו בשידור החי, המערכת לא פעלה בניסיון הראשון וגם לא בניסיון השני. רק כשמכשיר הגיבוי נכנס לפעולה מערכת זיהוי הפנים עבדה וזיהתה את סגן נשיא בכיר להנדסת תוכנה באפל, קרייג פדריגי.

 

אז מה גרם למבוכה על הבמה, שגרמה לירידה קלה בשער מניית החברה? באפל אמרו כי מערכת זיהוי הפנים עבדה למעשה באופן מושלם. באתרי אינטרנט בארצות-הברית אמרו כי עובד באפל פשוט "חסם" את המכשיר, מפני שהוא אינו בעל המכשיר והמערכת לא זיהתה אותו. "במבט במסך של פדריגי ניתן לראות כי נדרשת סיסמה כדי לאפשר זיהוי פנים", נאמר בהתייחסות של אפל. ואכן, לקראת סוף הסרטון נראה כי באמת צריך להכניס סיסמה כדי לשחרר את המכשיר. 

 

oh, oh, oh. לא עבד בפעמיים הראשונות ()
oh, oh, oh. לא עבד בפעמיים הראשונות

 

באפל הדגישו כי באמצעות מסיכה או תמונה לא ניתן לפתוח את המכשיר באמצעות זיהוי הפנים. עוד הוסיפו בחברה כי בזיהוי לפי טביעת אצבע יש סיכוי של 1 ל-50 אלף שמישהו יוכל לפתוח את המכשיר שלכם וכשמדובר בזיהוי פנים זה סיכוי של 1 למיליון. באפל אמרו עוד כי יהיה ניתן לשלם באמצעות זיהוי הפנים.

 

האייפון X נטול השוליים יגיע בצבעים כסוף ואפור כהה. המסך יהיה בגודל 5.8 אינץ' עם רזולוציה הגבוהה יותר שהייתה אי פעם באייפון. אייפון X מצלמה כפולה 12MP ומייצב אופטי כפול. הסוללה אמורה להחזיק מעמד שעתיים יותר מאייפון 7. מחירו הדגם הבסיסי יעמוד על 999 דולר בארצות-הברית והוא יגיע לחנויות בארצות-הברית ב-3 בנובמבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המכשיר נחסם. קרייג פדריגי
מומלצים