שתף קטע נבחר

יזמות ופאסט פוד ישראלי

מה קורה כשבאמצע מנהטן מתעורר חשק עז לג׳חנון? במקרה של אפרת ג'ודוביץ', מכינים ומשווקים. מוריאל לוטן בראיון עם מי שמקאמבקת את ה׳זיוה׳ בניו יורק

כבר זמן מה שאני שומעת על "אוגה" מכל מיני אנשים, ואחרי שגיליתי את חשבון המדיה החברתית @ ooga.club תהיתי על מה בדיוק מדובר. בהתחלה לא ידעתי הרבה על החלק הקולינרי של "אוגה", אבל ידעתי שמאחורי המותג הזה עומדת מטאורית אמיתית ומלאת כישרון. את אפרת ג'ודוביץ', "אוגה" בשבילכם,

 

פגשתי לפני כחצי שנה, כששתינו נבחרנו להיות חלק מקבוצת מנחים למיזם ג'ולט. היא עשתה עלי רושם של בחורה חביבה, שנונה, סופר חדה ובעלת ניסיון רב בהדרכת אנשים בתחום הפיתוח העסקי. אז מה היא עושה מאחורי מותג פאסט פוד שמוכר זיווה וסחוג במשלוחים עד הבית? הזמנתי אותה לברר.

 

Ooga, מסתבר, הוא שם לגמרי מומצא. ״זה היה לגמרי שרירותי״ אפרת אומרת. למען האמת, הרעיון לפתוח את העסק התחיל יום אחד בקיץ האחרון כשנפגשה עם חברה שלה כששתיהן היו במצב רוח לנאפיס . "אני הולכת לפתוח את נאפיס בניו-יורק״, החליטה אפרת, ומהר מאוד החלה לגלגל בצק ריחני ומנחם במטבח ביתה הפרטי.

 

 

בכל הזמנה של Ooga עד הבית תקבלו שתי חתיכות נדיבות של בצק פריך במגוון תוספות עם ביצה חומה כמובן, וגם רסק עגבניות וסחוג מתובל. אתם מכירים אותו היטב, הרוטב הירוק החריף הזה, שמכיל טונות של עשבי תיבול ושום. ניתן להזמין גם סלט ישראלי קצוץ וקינוח של בצק מגולגל מלא שוקולד נוטלה, כמה רע זה כבר יכול להיות?

 

אה, ועוד שני דברים חשובים. אפרת מכינה ומוכרת חמוצים ביתיים ועכשיו גם החלה למכור מנות קפואות, שאפשר יהיה לשמור בפריזר ולאפות בתנור בכל פעם שהחשק לזיווה תוקף אתכם.

 

אישית, אני חושבת שלהקים עמדת מכירה של "אוגה" מחוץ למועדון לילה זה כנראה ה-מתכון להצלחה מסחררת. אני משוכנעת כי נערים ונערות בגילאי קולג' בניו יורק ישתגעו מהמאפה המגולגל מהמזרח התיכון.

 

 

אבל לא רק הם הלקוחות הפוטנציאלים של המיזם הטעים, שבנוסף להזמנות מספק גם קייטרינג לאירועים במקומות עבודה. בינתיים אפרת מוסרת את המשלוחים בעצמה, על מנת להכיר היטב את הקהל שלה, כיאה לאשת עסקים חכמה במיוחד. או כמו שהיא אומרת, "העיקר זה האנשים" ואכן, כל מי שפוגש אותה, יכול להעיד מיד על האנרגיה המתפרצת שלה, על טוב ליבה ועל חיבתה הכנה לאנשים. כשמשלבים את התכונות הללו עם מותג מקורי שכל מטרתו לשמח אנשים, נראה שמדובר בשילוב מנצח.

 

אפרת גלויה לחלוטין בנוגע לתוכניות לעתיד ומודה שמחפשת כיום שיתופי פעולה עסקיים כדי למקסם את ההצלחה של "אוגה" לחזית עסקי הפאסט פוד האמריקאים. כפי שזה נראה כרגע, שום דבר לא יעצור אותה בדרך להכניס אוכל ישראלי לשוק משלוחי הפאסט פוד המקומי. לי לפחות, זה נשמע רעיון חם ומגניב.

 

ניתן לבצע הזמנות על ידי התקשרות למספר 347.467.0387 או באמצעות דוא"ל: orders@ooga.us

 

מוריאל לוטן, מומחית קולינאריה ומייסדת האתר mekomee

תחשוף בפנינו מדי שבוע את המסעדות והטעמים הכי חדשים, טרנדיים, יוקרתיים או שווים בעיר הגדולה

https://www.instagram.com/mekomee_/

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים