שתף קטע נבחר

5,000 שקלים ויש גבינה טבעונית על שמכם

תמיד חלמתם על גבינה טבעונית שתקרא על שמכם? עכשיו זה אפשרי אם רק תתמכו בהדסטארט למיכשור ורכבי שינוע למפעל לגבינות טבעוניות

אם אתם רוצים להיות חלק מהמהפך הטבעוני ויום אחד לספר לנכדים שגם אתם תמכתם בשינוי שקורה בארץ בתחום הטבעונות, אז כדאי לכם להכיר את ההדסטרט הטבעוני החדש.

 

כבר שנתיים שהמותג "עינת'ס" מאכיל את הטבעונים בעשרה סוגי "גבינות" ללא חלב שנמכרות ב-70 חנויות טבע - מבאר שבע ועד הקריות. יש שם שילובים מעניינים של שקדים, אגוזים וחומרים טבעיים; יש שם גבינה לבנה; לאבנה קשיו; לאבנה שקדים; מוצרלה קשיו; פלפלים קלויים ואגוזי מלך; חמאה שום שמיר; וגבינת שקדים אפויה בסגנון פטה.

 (צילום: שרון הורוביץ) (צילום: שרון הורוביץ)
(צילום: שרון הורוביץ)

עכשיו, עינת אריאלי, האימא של הגבינות הטבעוניות האלה, יוצאת עם הדסטרט חדש במטרה להוסיף מיכשור ורכבי שינוע למפעל שלה, על מנת שתוכל להוסיף מוצרים לפורטפוליו שלה (קינוחים, קישים ועוד), ולהרחיב את טווח החלוקה שלה, במטרה להנגיש את הטבעונות.

עינת אריאלי (צילום: שרון הורוביץ) (צילום: שרון הורוביץ)
עינת אריאלי(צילום: שרון הורוביץ)
 

שלל הדסטרטים טבעונים הצליחו לקבל חיים בשנים האחרונות בזכות תומכים שנתנו ותרמו, החל משוקולד טבעוני שהקים מפעל, חוות חופש שנפתחה ומשקמת חיות שניצלו מהתעשיות, ספרים טבעוניים ועוד. ועכשיו הגיע תורה של "עינת'ס".

 

עינת, במקור קונדיטורית, תמיד קיוותה שתוכל להכין גם קינוחים טבעוניים. אם ההדסטרט יגיע ליעד של 220 אלף שקלים, היא תוסיף לתפריט שלה מוצרים מתוקים חדשים כמו מוס קשיו עם קרמל ווניל, קקאו וקראנץ' של תמרים, מוס קשיו שקדים עם קרם חמאת בוטנים, בוטנים שלמים מצופים שוקולד (עם המתקות טבעיות ובריאות), קישים (ללא גלוטן, כמו כל שאר המוצרים) וגבינה חדשה שנבחרה ברוב קולות בפייסבוק - קממבר קשיו.

 (צילום: שרון הורוביץ) (צילום: שרון הורוביץ)
(צילום: שרון הורוביץ)
 

ומה יוצא לכם מזה? אם תתמכו בפרויקט ב-65 שקלים תוכלו לקבל שלושה שוקולדים של ויגניטו עד הבית או שלוש גבינות אותן תאספו בעצמכם מיבנה; ב-95 שקלים תוכלו לבחור בין עוגה ללא גלוטן וכדורי שוקולד או שני קינוחים אישיים וכדורי שוקולד, עד הבית; ב-107 שקלים תוכלו לקבל 4 גבינות; ב-130 שקלים 5 גבינות; וב-147 שקלים 6 גבינות, עד הבית; בסכומים גבוהים יותר תקבלו דברים רציניים יותר: 260 שקלים יזכו אותכם בסדנה ב"חוויה הטבעונית"; ו-5,000 שקלים יקנו לכם תהילת עולם עם גבינה על שמכם.

 (צילום: שרון הורוביץ) (צילום: שרון הורוביץ)
(צילום: שרון הורוביץ)
 

אריאלי, שהייתה צמחונית מגיל 11, מספרת כי אחרי שהבינה איך בדיוק עובדת תעשיית החלב, היא עברה לטבעונות ביום אחד.

 

אז למה הדסטארט עכשיו אחרי שנתיים מוצלחות?

"שנה וחצי עבדתי מהבית, שהפך לבלאגן של מפעל, ולפני חצי שנה נפתח המפעל ביבנה. עכשיו, אם רק יהיו לנו האמצעים, נוכל להגיע ליותר מקומות ולייצר יותר מוצרים".

 

למה לקרוא לזה גבינה?

"בהתחלה קראנו לזה 'עינת'ס ממרחים ואגוזים', אבל אנשים לא הבינו מה זה. כשאת אומרת 'גבינה' הקוספט ברור יותר וחוסך שאלות".

 

למה בעצם גבינות טבעוניות כל כך יקרות?  

"חומר הגלם יקר יותר, המוצרים הם בלי עמילנים ותוספים, ומה שרואים זה מה שמקבלים. זה מאה אחוז מוצרים בריאים. המטרה מההתחלה הייתה לתמחר את זה במינימום כדי להנגיש את המוצר, ולעזור לאנשים לבחור בבחירה מוסרית יותר. אם קונים את המוצרים בנפרד ומכינים לבד זה ייצא יקר יותר. אי אפשר להשוות את המוצר לגבינה לבנה של סופר, אם כבר אז אולי לגבינת בוטיק".

 (צילום: שרון הורוביץ) (צילום: שרון הורוביץ)
(צילום: שרון הורוביץ)
  

גבינת קשיו שקדים עם פלפלים קלויים

המצרכים:

500 גר' קשיו לפני השרייה

100 גר' שקדים, בלי קליפה לפני השרייה

4 לימונים קטנים, סחוטים למיץ 

3 כפות שמן זית

1/2 2 כפיות מלח

1 כוס מים

2 שיני שום קטנות

2 פלפלים קלויים בתנור

 

הוראות ההכנה:

  1. משרים את הקשיו והשקדים במים לפחות 8 שעות. מסננים את המים.
  2. טוחנים בבלנדר את כל המרכיבים חוץ מהפלפלים, עד לקבלת מרקם חלק.
  3. קולים את הפלפלים בתנור בלי כלום, עד שהם נשרפים מעט.
  4. מוסיפים את הפלפלים לממרח וטוחנים שניות ספורות (צריכות להישאר קצת חתיכות).
  5. מעבירים לכלי ומאחסנים עד שבוע במקרר.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שרון הורוביץ
קריאה לתמיכה בהדסטארט למפעל גבינות טבעוניות
צילום: שרון הורוביץ
מומלצים