שתף קטע נבחר

בואו לעשות טוב: פותחים את יום מעשים טובים

רפי סופר מתקן מחשבים ישנים ומעביר לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, דור מאיר הוא חלק מפרויקט "מברוק" המסייע לזוגות להגשים את חלום החתונה ושאדי קסיס הקים עמותה לחולי סוכרת במגזר הערבי - כולם עושים טוב למען האחרים בכל יום בשנה, רוצים גם אתם? הצטרפו ליום מעשים טובים המצוין היום ברחבי הארץ ובו צפויים להשתתף 2 מיליון ישראלים

זה יום שכבר הפך למסורת והשנה - בשנתו ה-12 - יותר משני מיליון ישראלים צפויים להשתתף "ביום מעשים טובים" שייערך היום ברחבי הארץ ומהווה את פרויקט הדגל של עמותת "רוח טובה", המרכזת את כל הזדמנויות ההתנדבות בישראל במקום אחד.

 

אז מה צפוי לנו ביום הזה שכולו טוב ואיפה גם אתם יכולים להתנדב? דור מאיר, אחראי גיוס מתנדבים בפרויקט "מברוק" המסייע לזוגות ללא יכולת כלכלית להרים חתונות יפייפיות, רפי סופר, שאוסף תרומות של מחשבים ישנים, מתקן ומעביר אותם למעוטי יכולת, שאדי קסיס שהקים עמותה לחולי סוכרת במגזר הערבי ועידו לוטן, מנהל עמותת רוח טובה, הגיעו לאולפן ynet כדי לשתף בסיפורים מרגשים ולגרום לכולנו לעשות מעשים טובים.

 

 

 

אתם על המפה!

השנה במסגרת יום מעשים טובים תוכלו לסמן על המפה הייעודית המיוחדת ליום זה את מקום המעשה הטוב - שאתם עשיתם כאנשים פרטיים, במסגרת קהילתית וגם לסמן מעשים טובים שעשו עבורכם  - כך נוכל למלא את המפה בלבבות של מעשים טובים. 

רוצים להתנדב ולעשות טוב? ב-13 במרץ יתקיים יום המעשים הטובים, המהווה יום שיא לעשיית טוב כל השנה. מיליוני בני אדם צפויים להשתתף ביום גלובלי זה, שיתקיים בלמעלה מ-100 מדינות. רוצים להשתתף? היכנסו לעמוד האירועים של "יום מעשים טובים" ומצאו את האירוע המתאים לכם! יום מעשים טובים מנוהל על ידי עמותת רוח טובה, המציעה מגוון דרכים לעשות טוב ולהתנדב כל השנה 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים