שתף קטע נבחר

הריביירה הקרואטית - הדקו חגורות, היעד: גן עדן

שלוש שעות טיסה מפרידות ביניכם לבין חוויה שמוצאת את נקודת האיזון המדויקת שבין נופש בטן-גב עשיר בחופי זהב ופינוקים מוגזמים, לבין טיול משופע בשמורות טבע ונופים מהפנטים שכאילו צוירו במכחול עדין של בריאה

בשיתוף קשרי תעופה

 

ברוכים הבאים לריביירה הקרואטית הממוקמת בחבל דלמטיה שבקרואטיה, מה שמעניק לכל הבאים בשעריה גישה ל-1,185 האיים הקרואטים הפרוסים בים האדריאטי. אם אתם מחפשים את הטיסה הקצרה ביותר לחופשה קיצית בנוסח אירופאי, חופשה שמספקת מענה אטרקטיבי לטיולים משפחתיים, טיולי זוגות, טיול חברים וכל מה שביניהם, הריביירה היא בדיוק מה שחלמתם עליו. בעזרת ריזורטים מפוארים, שמורות טבע מרהיבות, קולינריה ים תיכונית, שופינג של בירה אירופאית גדולה, וסצנת חיי לילה מהמובילות באירופה, הריביירה הקרואטית בדרך להפוך ליעד הכי אטרקטיבי בקיץ הקרוב, ואתם עומדים לקחת בזה חלק.

 

ומה עשתה רוסלנה רודינה בקרואטיה? הצטרפו אליה

 

ברוכים הבאים לגן עדן (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
ברוכים הבאים לגן עדן(צילום: באדיבות קשרי תעופה)
  

 

מה זה בעצם היעד המושלם? חופשה מושלמת תהיה כזו שהטיסה אליה קצרה (ואם אפשר שתהיה ישירה), שיש בה אטרקציות ייחודיות לכל גיל, ויכולת לבחור את מה שמהווה בעיניכם את הגדרה למושג "כיף".

 

הריביירה הקרואטית – במרחק שלוש שעות טיסה מכאן היא בדיוק מסוג החופשות הללו, מקום שמשופע באטרקציות מגוונות לכל הרצונות והחלומות שלכם. מזג אוויר הנוח, התושבים המקומיים מסבירי הפנים, ובעיקר עודף הפעילויות ומוקדי הבילוי (שמיד נרחיב עליהם) שהם הזדמנות ליצירת רגעים של אושר - ביחד ולחוד. בואו נתחיל.

 

כשנופים אורבניים עתיקים פוגשים חופים מושלמים

בטיסה ישירה מישראל לזדאר, נחתנו בעיר הנראית כאילו יצאה מתוך ציור, שהיא באופייה (לפחות בחלק העתיק) כמעט כפר דייגים, והופכת עם הזמן לאטרקציה אירופאית מוכרת. בזדאר תוכלו ליהנות משופינג בקניון מודרני, או מטיול בשבילי האבן המחוספסים והישנים לאורך הנמל או באזורים העתיקים. עצרו לשתות כוס קפה טוב או להתפנק בארוחת דגים מקומיים במסעדה על החוף, וצאו לטיול בשוק המקומי האותנטי, בו תמצאו הכל – מאוכל ועד אמנות ייחודית לקרואטיה.

 

מחכה לכם במרחק טיסה קצר - זדאר, קרואטיה (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
מחכה לכם במרחק טיסה קצר - זדאר, קרואטיה(צילום: באדיבות קשרי תעופה)
  

אורגן הים של זדאר - אחת האטרקציות הייחודיות בעולם ממוקמת לאורך הטיילת של זדאר - אורגן הים. הוא נבנה בשנת 2005, ומורכב ממערכת של מדרגות וביניהן חורים וחללים המפיקה צלילים בזמן שגלי הים דוחפים החוצה את האוויר המצוי בהם. התוצאה היא מוזיקה מהפנטת המזכירה פעמוני רוח, ומופקת על ידי איתני הטבע המשתנים. גם אם התיאור הפיוטי לא עושה עליכם רושם, אל תרשו לכם לפספס אלפי התיירים מכל רחבי העולם שמגיעים בשעות אחר הצהריים לצפות בשקיעה מלאת האופוריה שמתגלה במקום. תוסיפו לזה מרצפות סולאריות שמחליפות צבעים לצד האורגן ותגלו חוויה חד פעמית וצריבה בזיכרון.

שקיעה בזדאר (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
שקיעה בזדאר(צילום: באדיבות קשרי תעופה)
  

שמורות הטבע הפראיות של חבל דלמטיה

בעוד שבריביירה הקרואטית עצמה תמצאו חופים מושלמים - זהובים ושטוחים, כשהשמש הקרואטית החמימה מלטפת את הגב - בפנים הארץ, בחלק המזרחי יותר של הריביירה הקרואטית, תמצאו שמורות טבע ובהן אזורים מיוערים ופראיים, אגמי מים בצבע טורקיז, מפלים מקציפים, ושבילי הליכה אשר יחשפו אתכם לפניני חמד בטבע הקרואטי הירוק והבראשיתי. הנה שני אזורים שאתם פשוט חייבים לבקר בהם:

 

שמורת טבע פליטביצה - הפארק הלאומי פליטביצה, אזור שהוכרז כאזור מורשת עולמית ע"י אונסק"ו, ידוע כאחד מהאזורים היפים בעולם. 16 אגמים גדולים ועוד אינספור מקווי מים קטנים ומפתיעים מחכים לכם בין שבילי השמורה, מקורות המים השונים באזור מחוברים ביניהם במערכת מפלים עוצרת נשימה. השמורה משתרעת על יותר מ-200,000 דונמים, ומציעה שפע של מסלולי הליכה שאורכים כל אחד בין ארבע לחמש שעות בממוצע.

  (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
(צילום: באדיבות קשרי תעופה)

שמורת הטבע קרקא - שמורת קרקא הציורית מציעה נופי יער עבותים ולצידם שפע של מקווי מים, אגמים ובעיקר מפלים - הגבוה ביניהם בן כמעט 50 מטרים, את כל אלו תוכלו להרגיש בגובה המים. שלא כמו במפלים אחרים ברחבי אירופה המפלים בשמורת קרקא יאפשרו לכם לרחוץ במימיהם התכולים.

 

נהר הקרקא, הזורם לאורך המדינה מגבולותיה עם בוסניה ועד לים האדריאטי, יוצר באזור השמורה סדרה של מפלים מרשימים, בהם תמצאו נתיבי הליכה נינוחים שמתאימים ליום רומנטי בזוג, ליום של כיף עם כל המשפחה או לטיול רגלי לא מאתגר מדי לאוהבי הטבע והנופים הירוקים. בתחתית המפלים, תמצאו מקווי מים ואגמים קטנים שנפלא להתרחץ בהם ולספוג מעט קסם ושלווה.

 

שמורת הטבע קרקא (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
שמורת הטבע קרקא(צילום: באדיבות קשרי תעופה)
 

מגדירים מחדש חלומות על בטן-גב

לאורך רצועת החוף החלומית של הריביירה הקרואטית תמצאו חופים מושלמים לכל מצב רוח – חופים נפלאים עבור משפחות עם ילדים, המציעים גם השכרת אופניים ומתקני ג'ימבורי מתנפחים להנאת הילדים (ושלוות ההורים), דרך חופים שקטים לבטן-גב מרגיע מול נוף עוצר נשימה, ועד צלילות מופלאות עם שנורקלים במים השקופים.

 

לאלו מביננו שעברו את גיל הג'ימבורי, אחד המיקומים האהובים והמומלצים ביותר בריביירה, הוא הביץ' קלאב המוכר, המציע אווירה, מוזיקה וקהל מכל העולם. En Vogue Beach Club, מתחם המסיבות (אליו מותרת הכניסה מגיל 18 ומעלה) הממוקם על חוף הים בריזורט סולאריס (עליו נרחיב בהמשך) מציע מיטות השיזוף, בריכות, כורסאות צי'ל אאוט, וכמובן בר אלכוהול מפנק, מסיבות, ומוזיקה מעולה.

לעשות בטן גב על החופים הכי יפים (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
לעשות בטן גב על החופים הכי יפים(צילום: באדיבות קשרי תעופה)

 

האטרקציות הכי שוות של הריביירה

אם תרצו לחוות את הטבע הקרואטי במלוא הדרו לצד אתגר אישי והמון כיף - מבחר האטרקציות בריביירה הוא רב, ומתאים לכל המשפחה. תוכלו לבחור בטיול ג'יפים אל רכס הרי וולביט, המשתרעים לאורך החופים ומציעים טיול בשמורת טבע בגובה מעל קילומטר מעל פני הים, תוכלו לבחור בספורט ימי כמו שיט קיאקים, סירות פדאלים ועוד.

 

הריביירה הקרואטית מציעה שפע של אטרקציות שמתאימות במיוחד למשפחות, הנה כמה מהן: 

  • מוזיאון האשליות - מתחם המציע משחקים אופטיים, הולוגרמות, וחזיונות שיתעתעו בחושים. מנהרת מערבולות וחדר אנטי-כבידה ועוד.
  • פארק החבלים הסמוך לזדאר - פארק עצום המציע טיפוס, מעבר מעל גשרי חבלים מאתגרים, אומגות, ועוד אטרקציות, בהדרכה אישית לכל משתתף ובשימוש בציוד בטוח.
  • פארק השעשועים מירנוביץ' - גלגל ענק וספינת פיראטים מקפיצה ועוד.

פארק המים אקווה פארק (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
פארק המים אקווה פארק(צילום: באדיבות קשרי תעופה)
 

המבקרים בחודשים ביולי-אוגוסט יוכלו ליהנות גם מעונת הפסטיבלים שבה המגוון גדול - למשפחות מומלצים שניים: פסטיבל הקיץ שמתקיים בספליט באמצע אוגוסט, הכולל מופעי תיאטרון, מוזיקה, מחול ועוד, ופסטיבל המוזיקה הקלאסית בזדאר "לילות המוזיקה", שיספק לכם ערב משפחתי מלא בתרבות בניחוח ים וחופש. 

 

מעבר לטיולים בשמורות המרהיבות, לימים של כיף על החוף ולפינוק במתחם המלון שלכם, מומלץ לצאת לשייט בין האיים של הריביירה הקרואטית. לקרואטיה מעל 1,100 איים פזורים לאורך חופיה, כאשר כשבעים בלבד מיושבים. תוכלו לשכור יאכטה מפנקת ולצאת אל הים, לעצור באיים וליהנות מנופים, ארכיטקטורה ואווירה ייחודית.

חוף En Vogue Beach Club (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
חוף En Vogue Beach Club(צילום: באדיבות קשרי תעופה)
 

חיי הלילה בריביירה הקרואטית

עם רדת החשיכה, הופכת הריביירה הקרואטית מוארת, צבעונית ושמחה - מיקום מושלם למסיבות, מוזיקה טובה מכל סוג, מסעדות וברים ייחודיים, ועוד.

 

ההתרחשות המרכזית בכל הקשור ליצורי לילה מתקיימת באי פג בעיירת חוף פסטורלית למראית עין בשם נובליה. בפועל מדובר במעצמת חיי לילה ידועה באירופה וכוללת את מועדונים שלבטח טוענים לכתר המועדונים הטובים בקרואטיה אם לא באירופה כולה. אקוויריוס, פאפיה, נואה וקליפסו הם רק חלק מהשמות שמעטרים כל מדריך חיי לילה, וזו בדיוק הסיבה שהדי ג'ייאים המובילים בעולם פוקדים את נובליה מדי קיץ ומביאים אחריהם עשרות אלפי סטודנטים שמגיעים לחגוג בגדול ולהפוך את נובליה לטוענת רצינית לכתר אי המסיבות של אירופה לצד איביזה.

 

הביץ' קלאב En Vogue שהוזכר גם מקודם מציע בערבים מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה.

 (צילום: באדיבות קשרי תעופה)
(צילום: באדיבות קשרי תעופה)

ביולי-אוגוסט כשהפסטיבלים של חבל דלמטיה מתעוררים לחיים מתקיימים 2 מהפסטיבלים החשובים בסצנת המוזיקה האלקטרונית:

  • Ultra Festival – שמתקיים באזור ספליט, הפסטיבל שנולד במקור במיאמי העתיק את עצמו למספר מוקדי לילה חשובים מסביב לעולם, ואזור הריביירה הקרואטית בהחלט משתייך לאותם האזורים. מדובר ב-3 ימים שנראים כמו יממה אחת ארוכה מלאה בגרוב, מסיבות ואמני ענק כמו קרל קוקס, סת' טרוקסלר מרקו קורולה ואחרים.
  • Black Sheep Festival – פסטיבל הבית של האי פג שמתארח בארבעת המועדונים המובילים שלו הוא עוד מאורע מרכזי בלוח השנה של המוזיקה האלקטרונית. 3 ימים מוטרפים שיבלבלו את הגדרות המציאות של משתתפיו בעזרת אלכוהול, מסיבות ומוזיקה מבית היוצר של אמנים בינ"ל.

 

ליהנות מהכל במקום אחד - מה שיהפוך את החופשה שלכם למושלמת

אם אתם מחפשים את המתחם המושלם לשהות בו במהלך החופשה שלכם בריביירה הקרואטית - הרשו לנו להמליץ לכם על ריזורט "סולאריס", שמצוי ליד העיירה שיבניק בריביירה. במתחם ארבעה מלונות פאר, שניים מהם מיועדים למשפחות עם אטרקציות ייעודיות לילדים, ושניים באווירה שקטה ואינטימית בעיקר לזוגות ולמשפחות שמחפשות שקט.

 

מלון ANDRIJA - מלון המיועד לבילוי משפחתי עם ילדים ומציע סטנדרט בטיחותי גבוה, אטרקציות לילדים כולל פארק מים ומתחמי בילוי למבוגרים.

 

מלון JAKOV - ממוקם בסמוך למלון אנדריג'ה, מתאים למשפחות עם ילדים בגילאים שונים. המלון עבר שדרוג ובנייה מחדש לעונה הקרובה ובכך ויהפוך להיות החדיש ביותר בריזורט.

 

מלון Jure - מתחם נופש אקסקלוסיבי המיועד לזוגות ולמחפשים אחר בילוי שקט ונינוח.

 

מלון IVAN - מלון מודרני ואלגנטי המיועד גם הוא לזוגות, לחופשה מפנקת או רומנטית.

 

אטרקציות נוספות:

  • פארק מים בשם אקווה פארק – פארק שמסוגל להכיל 1,000 איש בו זמנית ומאובזר ברבבות רבות של מגלשות, מתקנים, פעילויות נושא, צינור מים אדיר ממדים שמוביל למבצר קסום, ועוד מגוון אטרקציות שיעשו לכם כיף קיצי ללא קשר לגיל שלכם.
  • חופים פרטיים המשמשים את אורחי הריזורט.
  • מתחמי אוכל ומסעדות.
  • מתחמי ספורט ופעילות, כולל חדר כושר מאובזר, פארק מיני גולף ומגרש כדורעף.
  • מרכז בריאות וספא מפנק המציע מגוון טיפולי יופי, מסאז'ים ועוד.
  • אטרקציות לילדים - מתחם משחקים, ספינת פיראטים שאפשר לחקור בהנאה ורכבת העוברת ברחבי הריזורט.

 

אז מה אורזים במזוודה לקראת חופשה בגן עדן? אנחנו, במקומכם, היינו משאירים הרבה מקום במזוודה לשופינג, ומכינים את עצמנו לפינוק מושלם ביעד שרק חיכה שנגלה אותו – בין אם אתם חבורת חברים שנוסעת לחגוג, זוג שמחפש רקע רומנטי לאהבה או משפחה עם ילדים שמתרגשים מחו"ל – אין ספק כי הריביירה הקרואטית היא היעד החדש לחופשת הקיץ המושלמת.

  

בשיתוף קשרי תעופה

 

 

 

 


פורסם לראשונה 13/05/2018 08:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות קשרי תעופה
ליהנות מכל היופי הזה
צילום: באדיבות קשרי תעופה
מומלצים