שתף קטע נבחר

דיווח: יונייטד תנסה להחתים את ניימאר

השדים האדומים מתכוונים לשבור את שיא ההעברות העולמי כדי לצרף את הכוכב הברזילאי. אביו נחשב לאוהד יונייטד. יו"ר פ.ס.ז': "ניימאר יישאר במועדון ב-2,000 אחוז"

לא עובר יום בו אין דיווחים על מעבר אפשרי של ניימאר מפ.ס.ז' לאחד המועדונים הגדולים בעולם. קודם לכן פורסם כי הברזילאי על הכוונת של ריאל מדריד, וגם חזרה אפשרית לברצלונה הייתה על הפרק.

 

 

"מירור" הבריטי מפרסם היום (ראשון) כי מנצ'סטר יונייטד נכנסה למאבק על שירותיו של החלוץ. על פי הדיווח, השדים האדומים כבר שוחחו עם נציגיו של ניימאר והודיעו להם כי בכוונתם להילחם על שירותיו מול הבלאנקוס.

 

ניימאר פריז סן ז'רמן (צילום: EPA)
ניימאר. בדרך ליונייטד?(צילום: EPA)

 

כזכור, ניימאר עבר בקיץ מבארסה לפ.ס.ז' עבור סכום שיא של 222 מיליון אירו. ב"מירור" טוענים כי יונייטד מבינה שהיא תצטרך לשלם סכום גבוה יותר לצרפתים על מנת להחתימו. קבוצתו של ז'וזה מוריניו מתכוונת להשוות את משכורתו של ניימאר - 36.8 מיליון אירו לעונה. ביונייטד שואבים עידוד מהעובדה שאביו של ניימאר נחשב לאוהד המועדון, ומאמינים שהוא ישכנע את בנו לעבור לשורותיהם.

 

בפ.ס.ז' לא מתרגשים

"מי אמר שניימאר לא יישאר בפ.ס.ז'? יש אחד שהצהיר משהו כזה? שום כלום". נשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל-חלאיפי, טען אתמול, בסיום ההפסד 2:0 של קבוצתו לראן, כי הסופרסטאר הברזילאי ימשיך לשחק גם בעונה הבאה באלופה הצרפתית, למרות השמועות הבלתי נגמרות על מעבר אפשרי לריאל מדריד או ברצלונה.

 

"לניימאר יש חוזה פה", המשיך אל-חלאיפי. "הוא יהיה ב-2,000 אחוז אצלנו בעונה הבאה. אני בטוח בכך. ניימאר רוצה להישאר". הקטארי תקף גם את התקשורת הספרדית שלטענתו מפרסמת שקרים: "הם עובדים בשביל המועדונים הספרדים. צריך להתייחס אליהם עם סימן שאלה גדול".

 

אדינסון קבאני חוגג (צילום: EPA)
חלאיפי. לא חושש מעזיבה של ניימאר(צילום: EPA)

 

אגב, גם ניימאר עצמו - שוב בניגוד גמור לשלל הדיווחים שמקשרים אותו דוקא לליגה הספרדית - צייץ אתמול כי הוא שמח ללבוש את החולצה של פ.ס.ז': "רוצה להמשיך להסב אושר לאוהדים".

 

ונחזור לנשיא הקטארי. אל-חלאיפי נשאל על ידי העיתונאים מי יחליף את אונאי אמרי, שכבר הודיע כי יעזוב בקיץ את הפריזאים והשיב בעקיצה: "נודיע על המאמן החדש השבוע או בשבוע הבא. אני לא אגיד לכם מי זה. אתם הרי משחקים איתנו, אז הפעם אנחנו נשחק איתכם".

פורסם לראשונה 13/05/2018 08:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים