שתף קטע נבחר

לא הייתי אמורה להתאהב ביזיז שלי

"מה קורה לי? למה אני לא מפסיקה לחשוב עליו ולקנא שאולי יש איתו מישהי אחרת עכשיו? הרי אנחנו לא באמת מתאימים, אני בכלל לא בטוחה שאני רוצה אותו כבן זוג". אימון אישי

זוג במיטה אחרי סקס (צילום: Shutterstock)
חומות ההגנה נשברו והרגש יצא(צילום: Shutterstock)

אחרי הפרידה ההיא שהותירה אותה שבורה, ללא חמצן בגוף במשך חודשים שנראו כמו נצח, היא נסגרה לעולם. הפחד להיפגע שוב חלחל והרחיק את ענבל מגברים, מיחסים ומאינטימיות. מנגנון ההישרדות שלא רצה להיפגע שוב עבד בפול-פאואר. ואז הגיע איתי. היא הכירה אותו די במקרה, בבר השכונתי שלה, אחרי תקופת יובש ארוכה מאוד. הם שוחחו והכימיה היתה מיידית. אלא שבניגוד לשאר הבחורים, משהו בתוכה הסכים להתמסר אליו. אציין רק שאיתי ממש לא היה הטעם שלה, בטח שלא הטייפקאסט המוכר אליו היא נמשכת.

 

למה קשה לנו לדבר על סקס עם בן הזוג?

 

"חשבתי שקצת סקס לא יזיק לי", אמרה לי כשנפגשנו. "הייתי בטוחה, מה זה בטוחה? משוכנעת שזה יהיה סטוץ וזהו". אבל אז קרה הדבר המופלא שהפתיע אותה לגמרי - היא הצליחה להשתחרר והסקס היה מדהים. "לא האמנתי שזה יכול להיות כל כך טוב ומענג אז רציתי עוד, וכך קרה שהמשכנו להיות בקשר".

 

איתי קיבל אותה בדיוק כפי שהיא. הוא לא רצה יותר ממנה וגם לא מאף אחת אחרת. לדבריו, הוא אפילו לא היה בעניין של זוגיות, ולענבל זה ממש לא הפריע. להפך, היא אפשרה לעצמה ליהנות, להראות ולהגיד מה היא אוהבת, להתנסות, להתערטל ופשוט לפגוש עוד גוף בשיח אינטימי ומענג, מבלי להרגיש מאוימת או פגיעה. החודשים חלפו להם והיזיזות הפכה פתאום לקשר. "אני זוכרת שהרגשתי ממש טוב עם זה עד שהוא טס לחו"ל לחודש. פתאום מצאתי את עצמי מתגעגעת אליו, אבל הימים עברו ונכנסתי לאובססיה".

 

 

זה הכה בה, תפס אותה לא מוכנה, עד שלפגישה שלנו היא הגיעה נסערת ובוכה. "מה קורה לי? למה אני לא מפסיקה לחשוב עליו ולקנא שאולי יש איתו מישהי אחרת עכשיו? הרי אנחנו לא באמת מתאימים, אני בכלל לא בטוחה שאני רוצה אותו כבן זוג", אמרה מבעד לדמעות. הבנתי שחומות ההפרדה ששמרו עליה מפני פגיעה קרסו. שההפרדה הרגשית שכל כך שמרה עליה התפוגגה, עד שענבל שוב מצאה עצמה בדיוק במקום ממנו חששה – לאהוב ולא להיות נאהבת בחזרה. "הוא חוזר בעוד שבוע ואני לא יודעת מה לעשות", אמרה בעצב. "הוא אמר לי מראש שהוא לא רוצה זוגיות, אז פתאום אני אבוא אליו עכשיו ואגיד לו שאני רוצה יותר מסתם סקס? עדיף לי לשתוק ולחתוך".

 

זה היה האוטומט שלה. בכל פעם שענבל הרגישה דחייה היא פשוט נעלמה והתנתקה ללא הסברים. לא דיברה על מה שכואב לה מבפנים, לא שיתפה בתחושות שמציפות אותה. במקום כל אלו היא שידרה ריחוק, בזמן שמבפנים עמוק רק התחזק לו חוסר הביטחון ואיתו גם האמונה שמשהו בה לא מספיק טוב, שהיא לא באמת ראויה. שוחחנו עד שהיא הבינה שלאורך החודשים האחרונים של הקשר עם איתי היא בעיקר ניסתה לשכנע את עצמה שהיא לא בעניין שלו, אבל אם היא רק הייתה עוצרת רגע ומקשיבה לרגשות שלה, יש סיכוי שהיא היתה יכולה כבר קודם לשמור על ליבה, במקום למצוא את עצמה שוב ניצבת מול הדבר ממנו הכי חששה.

 

כשאיתי חזר היא ביקשה לשוחח, ובפעם הראשונה מאז הכירו היא הסכימה לשחרר שליטה, להתערטל מולו רגשית ולהגיד בבירור מה היא רוצה. איתי הבין אותה, אך לצערי הקשר ביניהם הסתיים. ההבדל הוא שהפעם, יחד עם הכאב, הייתה בה גם תחושה של כוח והבטחה לעצמה לא להסתיר יותר את מה שהיא מרגישה, ובטח לא מהאדם שהכי קרוב אליה – היא עצמה.

 

חמוטל לוי לשם היא מאמנת אישית בנקודתיים - תהליכי זוגיות

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
חשבתי שקצת סקס לא יזיק לי
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים