שתף קטע נבחר

ערן לוי רוצה לעבור למ.ס אשדוד

הקשר בן ה-33, שצפוי לעזוב את בית"ר ירושלים בינואר, אמר למקורביו כי הוא מעוניין לשתף פעולה שוב עם יובל נעים. תקרית בין המאמן לחן עזריאל במהלך האימון

על אף שהצדדים עדיין לא סיכמו את פרטי ההתקשרות, ערן לוי, שצפוי לעזוב את בית"ר ירושלים בינואר, אמר למקורביו כי הוא מעוניין לשחק אצל יובל נעים במ.ס אשדוד.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

הקשר בן ה-33 זוכה להתעניינות רבה מצד מ.ס אשדוד, וגם נעים הבהיר להנהלת המועדון כי היה רוצה לראות את הקשר בסגל שלו. נעים היה זה שהביא את לוי לבית"ר ירושלים בקדנציה הראשונה שלו בבירה. במקביל, הצוות המקצועי של הקבוצה ממשיך בחיפושים אחרי חיזוק הגנתי. שחקן נוסף שיצטרף לאשדוד הוא איסומעילה לינגאנה, ששיחק אצל נעים בהפועל אשקלון.

 

ערן לוי (צילום: אורן אהרוני)
לוי. ירד דרומה?(צילום: אורן אהרוני)

 

בנושא אחר, תקרית נרשמה באימון הקבוצה אתמול בין נעים לחן עזריאל. הקשר לא ביצע תרגילי כושר בצידי המגרש בגלל פציעה, והמאמן הודיע לו כי עד שיחלים, גם לא ישתתף במשחקונים שמקיימת הקבוצה באימונים.

 

אבוקסיס: "מעידה תחזיר אותנו אחורה"

מהעבר השני, בני יהודה תחסר את הבלם קרלוס קוויאר, שייעדר בין שבוע לעשרה ימים. מי שצפוי להחליפו הוא דניאל פלשר. המאמן יוסי אבוקסיס התייחס למשחק: "אנחנו לא שוכחים את המשחק בסיבוב הראשון שבו הפסדנו. כל משחק הוא קשה ונצטרך להיות במיטבנו כי מעידה תחזיר אותנו אחורה. עשינו סיבוב ראשון מצוין ואני מקוה שנמשיך במומנטום".

 

"בליגה הזו אין פייבוריטיות", הוסיף אבוקסיס. "הכל על הנייר. התאוששנו מעט משלושת המשחקים שהיו לנו בשבוע שעבר. קצת חבל שקוויאר נפצע, אבל בסך הכל עברנו בסדר את המשחקים מבחינה בריאותית". על ההפסד מול מכבי ת"א (3:1), אמר: "כשאתה סופג שני שערים כבר בדקה ה-17, זה גם יכל להיגמר הרבה יותר גרוע. חשוב היה שלא נשברנו והראנו אופי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים