שתף קטע נבחר

חבילות הנופש האחרונות לליגת האלופות

האם אפשר לשלב חופשה באירופה עם משחק כדורגל איכותי? מה עדיף - חבילה מובנית או להזמין עצמאית? ליגת האלופות חוזרת בעוד כשבועיים. ריכזנו עבורכם את כל המידע שכדאי לדעת לפני ההזמנה ובעיקר - כמה זה יעלה לכם? כל הפרטים בכתבה

 

 

אחרי ציפייה גדולה בקרב אוהדי הכדורגל, בעוד שבועיים ליגת האלופות תחזור אל מרקעי הטלוויזיות שלנו. בשביל אלו מכם שרוצים להגיע ולראות מקרוב את שלבי ההכרעה המסקרנים ואת הכוכבים הגדולים מרחבי אירופה, אספנו את חבילות הספורט והנופש של החברות השונות עבור המשחקים הכי אטרקטיביים שיש ליבשת להציע.

   (צילום: גלעד ילון)
כמה תשלמו כדי לראות את מסי מקרוב?(צילום: גלעד ילון)

מחירי החבילות נמוכים מבעבר

בשנים האחרונות, בעקבות התחרות הרבה על התייר הישראלי ומדיניות השמיים הפתוחים, אנו עדים לטיסות זולות יותר משהיו פעם, הסביר לנו עודד חודורוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי של דיזנהאוז, והוסיף כי "אחד הדברים שהשפיעו על העלייה בביקושים הוא ההיצע הגדול של טיסות שכר ליעדים רבים באירופה, לכן מחירי החבילות נמוכים מבעבר".

   ()

"בין אם אלו המתקנים המפוארים והחדישים שפרושים ברחבי אירופה, האווירה הנינוחה ביציע או הדרמה שבדרך כלל נחווית רק בטלוויזיה, ולנוכח המחירים הסבירים - הביקוש מישראל הוא גבוה" - כך אומר ספי דונר, מנכ"ל "טיקטינגו". לדבריו, תייר הספורט הישראלי רוצה לחוות את האווירה המיוחדת שרק משחקים בחו"ל יכולים להציע.

ליברפול, אנגליה (צילום: shutterstock)
ליברפול, אנגליה: תארח את אחד המשחקים המבוקשים(צילום: shutterstock)
 

שחר היימן, מנהל השיווק של איסתא ספורט, הסביר למה החבילות לליגת האלופות כה פופולריות בקרב הקהל הישראלי: "כוכבי על, אצטדיוני ענק, עשרות אלפי אוהדים, האווירה ששוררת ברחובות במשך כל תקופת המשחקים, וכמובן חבילות המורכבות ממינימום שני לילות, כך שניתן ליהנות גם מהעיר וגם מהאזור - כל אלה מהווים גורם משיכה לישראלים רבים שמשקיעים את מיטב כספם, לעיתים גם יותר מפעם אחת".

 

שאלת מיליון האירו: להזמין עצמאית או חבילה?

כשמדברים על חבילות הספורט, לא פעם עולה התהייה - האם שווה לנסות להרכיב את חוויית השיא של הכדורגל האירופי בעצמכם? התשובה מורכבת מאוד: אם תצליחו בדרך כזאת או אחרת לקנות בעצמכם את כרטיסי הטיסה ואת הכרטיסים למשחקים באתרים הרשמיים (לא מומלץ לקנות בשום אתר שאינו רשמי), משימה שבפני עצמה היא קשה עד בלתי אפשרית, תוכלו לבנות לעצמכם את החבילה ולחסוך כסף.

   (צילום: גלעד ילון)
עונת ליגת האלופות בפתח ואיתה גם הנופשים באירופה(צילום: גלעד ילון)
 

לעומת זאת, יש לזכור שאם אתרי המועדון אינם זירות שמוכרות עבורכם, אולי כדי לשקול שמישהו יעשה את העבודה הקשה עבורכם, וגם יציע לכם מלון "על הדרך". בנוסף לכך, חשוב לדעת שחברות התיירות השונות משריינות מראש את הטיסות שבקרבת תאריכי המשחקים, מה שהופך את הנסיעה למשחקים באירופה למשתלמת, לפחות למי שלא נערך אליה מראש.

 

אם תנסו היום להזמין טיסות לפריז, מדריד או לונדון בתאריכי המשחקים, סביר שהן יעלו לכם כמעט כמו החבילות השונות, מכיוון שחברות התעופה מודעות לכך שהתאריכים נעשו מבוקשים, ובהתאם מעלות את מחירי הטיסות - וכל זאת עוד מבלי שהבאנו בחשבון את מחירי המלונות שעולים בהתאם ואת הכרטיסים למשחקים שמחיריהם מרקיעים שחקים.

מדריד כללי (צילום: shutterstock)
נופש חורפי משולב: משחק וטיול קצר במדריד(צילום: shutterstock)
  

לצד היתרונות הרבים של חבילת ספורט מובנית, עלולים לצוף גם קשיים שיכולים קצת לקלקל את החוויה. רותם בדש נסע בשנה שעברה לברצלונה לאחר שרכש חבילת ספורט מרובת משחקים, והופתע שעליו לשלם מיסי מלון שלא הוזכרו בחבילה.

 

מכיוון שהחליט לשהות במלון שאינו מבוקש בקרב הקהל הישראלי, ההסעה לקחה אותו למרחק הליכה סביר מהמלון, ומשם גם יצאה בחזרה לשדה כמה ימים לאחר מכן. אבל כשניסה להבין מתי יוצאת ההסעה חזרה, פגש ישראלים נוספים שלא עודכנו ושקיוו לבואה. "אף אחד לא אמר לנו איך להגיע למלון בכלל ולא עדכנו שיש תוספת תשלום עליו, צריכים להודיע על זה וגם על ההסעות בצורה יותר מסודרת", סיכם בדש.

   (צילום: גלעד ילון)
מה עדיף: הזמנה עצמאית או חבילה?(צילום: גלעד ילון)
  

אם בכל זאת תחליטו לרכוש חבילת ספורט לליגת האלופות או בכלל, חשוב מאוד לוודא את פרטי הטיסות והמלונות, מה כולל המחיר ומה דורש תוספת תשלום, ולא לפספס את האותיות הקטנות. אולי הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק באיזה אופן יימסרו לידיכם הכרטיסים למשחק – הרי בשביל זה טסתם בסופו של דבר. הדרכים המקובלות הן משלוח כרטיס לבית המלון או שליחת כרטיס אלקטרוני למייל. אף שכל החברות אמורות לקחת אחריות על כל התהליך, נסו להתעקש שעל הכרטיס לא יופיע שם מנוי או כל אחד אחר שאינו אתם.

 

בחבילות הזולות לפעמים ארוחת הבוקר אינה כלולה, ואולי אפילו לא יתחייבו על מיקום מרכזי למלון ושהכרטיסים שתקבלו למשחק יהיו צמודים. תוספות אלו עלולות להעלות את מחיר החבילה באופן משמעותי ולכן חשוב מאוד לקרוא את כל האותיות הקטנות.

 

החבילות המבוקשות ביותר

בין המפגשים המבוקשים ביותר בשמינית הגמר השנה, יובנטוס עם כריסטיאנו רונאלדו תתארח בבירת ספרד באצטדיונה החדש והמפואר של אתלטיקו מדריד - שבו, אגב, ייערך גם משחק הגמר השנה.

 

חבילה באתר "שורה ראשונה" נמכרת מ-579 אירו לארבעה לילות בטיסה ישירה, לא כולל כבודה לבטן המטוס שעליה תצטרכו להוסיף עוד 60 אירו. ב"איסתא ספורט" חבילה לשלושה לילות עם טיסות ישירות של אל תעלה 859 אירו, וב"טיקטינגו" 960 אירו לשלושה לילות עם טיסה ישירה של איבריה. באתר "טיק טיק", חבילה לארבעה לילות תעלה 999 אירו בטיסה ישירה או 790 אירו אם תתפשרו, ותחליטו על טיסה עם קונקשן של שעתיים.

   (צילום: גלעד ילון)
לא כמו לראות מהבית: חוויית המשחקים בחו"ל(צילום: גלעד ילון)

   (צילום: גלעד ילון)
(צילום: גלעד ילון)
 

בהתמודדות נוספת, פריז סן ז'רמן תארח את מנצ'סטר יונייטד המתחדשת והמסקרנת. חבילה למשחק בעיר האורות תעלה לכם 599 אירו לשני לילות בפריז דרך אתר "שורה ראשונה", בטיסת לואו-קוסט ללא כבודה לבטן המטוס (תוספת 85 אירו).

 

חבילה של שלושה לילות באיסתא ספורט בטיסה ישירה עם אל על תעלה 899 אירו, ו-860 אירו ב"טיקטינגו" בטיסת לואו-קוסט ישירה של טראנסאוויה לשלושה לילות גם כן.

אצטדיון ליברפול (צילום: shutterstock)
אצטדיון ליברפול(צילום: shutterstock)
 

אחת החבילות שעוררו את תשומת ליבנו, כמו את זו של ישראלים רבים, היא למשחקה של ליברפול, שהגיעה עד לגמר בשנה שעברה ומובילה כרגע את הליגה האנגלית. היא תארח את באיירן מינכן לעוד קרב ענקיות שמעורר ביקוש רב בקרב הישראלים.

נוף פנורמי של בניינים נהר ושמיים של העיר לונדון (צילום: shutterstock)
מה עדיף? לטוס ללונדון או ישר לליברפול?(צילום: shutterstock)
 

חבילות למשחק מתחילות ב-917 אירו ומגיעות עד ל-1,199 אירו. שמנו לב שפרט לחברת "טיקטינגו", שמציעה טיסה לליברפול עם קונקשן קצר ברומא, כל החברות שנבדקו הציעו חבילות עם טיסות ללונדון בלבד, רובן עם חברות לואו-קוסט. כלומר, צריך למצוא פתרון תחבורה כדי להגיע מלונדון לליברפול, שכן המלונות ברוב החבילות ממוקמים בלונדון ורק לילה אחד בליברפול.

 

ב"שורה ראשונה" ניתנת אפשרות להוסיף כרטיס הלוך חזור ברכבת המהירה לליברפול ב-70 ליש"ט. במקרה של "איסתא ספורט", חבילה לארבעה לילות תעלה לכם 1,066 אירו - בהלוך טיסה עם איזיג'ט ובחזור עם וויזאייר. שתיהן כאמור חברות לואו-קוסט, ולכן אם תרצו אפילו מזוודת טרולי עד 10 ק"ג תיאלצו להוסיף 40 ליש"ט, ומזוודה לבטן המטוס עד 20 ק"ג תעלה לכם 70 ליש"ט.

 

ב"טיקטינגו" החבילה אומנם עולה 1,420 אירו לשלושה לילות, אך כאמור הטיסה היא ישירות לליברפול ולא ללונדון, והכרטיס המוצע בחבילה הוא כרטיס אירוח ביציע "אנפילד רואד", המציע שירות מזון מהיר והסעה מהמלון לאצטדיון ובחזרה.

נהר הסיין, צרפת (צילום: Shutterstock)
599 אירו לחבילה בפריז(צילום: Shutterstock)
   

גבריאל מזרחי, מנכ"ל ובעלים של חברת "טיק טיק", מספר כי "בחברה רואים ביקושים שהולכים וגוברים למשחקי ליגת האלופות. הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות השנה זימנה מספר מפגשים מרתקים מתמיד".

 

לדברי מזרחי, "אלפי ישראלים ייקחו חלק במשחקים הבולטים: רונאלדו שחוזר הביתה למדריד, ליברפול שנמצאת ביכולת שיא שלא נראתה שנים, וזו גם הזדמנות מצוינת לצפות בשני משחקים בנסיעה אחת".

 

חבילה מרובת משחקים

אפשר לראות דוגמה לחבילה מרובת משחקים בחבילה שמורכבת ממשחקה של ריאל מדריד נגד אייאקס ההולנדית יחד עם אחד המשחקים הגדולים ביותר בעולם – כשריאל מדריד תארח את ברצלונה ומסי.

   (צילום: גלעד ילון)
ואפשר גם נסיעה של יותר ממשחק אחד(צילום: גלעד ילון)
 

המחירים לחבילה שכוללת חמישה לילות בשילוב שני המשחקים נעים בין 999 אירו ב"שורה ראשונה", עם טיסת לואו-קוסט ישירה ללא כבודה, דרך 1,150 אירו ב"טיקטינגו" עם טיסה ישירה של איבריה ו-1,199 אירו עם "איסתא ספורט" בטיסה עם קונקשן, ואפשר להגיע גם ל-1,600 אירו ב"טיק טיק" עם טיסה ישירה.

 

 

חבילה מעניינת נוספת היא למשחקה של מנצ'סטר יונייטד נגד פריז סן ז'רמן באנגליה. החבילה ללונדון מציעה את השילוב של משחק נוסף שיתקיים באצטדיון וומבלי, שבו טוטנהאם תארח את מובילת הליגה הגרמנית דורטמונד. מחיר החבילות לצמד המשחקים באתרים השונים מתחיל ב-925 אירו לארבעה לילות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
ריכזנו עבורכם כל מה שצריך לדעת לפני שנוסעים לראות את ליגת האלופות בחו"ל
צילום: shutterstock
מומלצים