שתף קטע נבחר

טבעונים או נמנעים מגלוטן? זה בשבילכם

רוצים ארוחת טאפס טבעונית ללא גלוטן בסלון שלכם בבית? תתרמו 2,500 שקלים: זוג צעיר מתל אביב מתכננים להקים מפעל למוצרים טבעוניים בבית שמש, שכל הכסף להקמתו יגויס בפרויקט מימון המונים. ומי שתורם גם מקבל תשורות

שירי סאבין ומולי אלון - בני זוג, יזמים, שותפים לעסק, שותפים לחזון וטבעונים - ידעו בעוד ימים ספורים אם הצליחו להגשים עוד חלום ירוק ובריא שלהם: אחרי שלוש שנים שבהן מכרו מוצרים טבעוניים מהבית שלהם ביפו תחת המותג Come true הם החליטו לפתוח מעדנייה טבעונית ולקרוא לה Plenty. הבסיס למוצרים הוא המצאות יצירתיות של שירי, שחיפשה פתרונות בריאים, פשוטים ולא יקרים מחומרי גלם טבעיים בלבד, ללא גלוטן, ללא סוכר וללא חומרים מעובדים.

מוצרים טבעוניים של Plenty (צילום: יח
גם טבעוני וגם בלי גלוטן. Plenty(צילום: יח"צ)

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

מתכונים טבעוניים עם עדשים

כך תכינו גבינות טבעוניות

טיפים אפייה טבעונית

 

שירי סאבין ומולי אלון. Plenty (צילום: יח
שירי סאבין ומולי אלון. Plenty(צילום: יח"צ)
אבל אחרי שסל המוצרים שלהם התרחב, והחזון איתו ביחד, הם החליטו לעלות שלב ולהפוך את העסק לרציני.השניים מצאו ל-Plenty מפעל טבעוני חדש בבית שמש, והחליטו ללכת על קמפיין גיוס המונים כדי לאפשר לחלום שלהם להתגשם: להקים מותג, לקנות מכשור, למתג, לעצב, ולעשות את כל הבדיקות והבירוקרטיה הנדרשות כדי להוציא את המוצר החדש שלהם לחנויות ולשוק.

מוצרים טבעוניים של Plenty (צילום: יח
שניצל תירס - לא מה שחשבתם. Plenty(צילום: יח"צ)
אז עכשיו בנוסף למעדנייה (גבינות, מאפים, אוכל מוכן, ממרחים ועוד), לסדנאות (המתקיימות מדירתם בהדר יוסף) ולבלוג שהשניים מנהלים, הם התחילו לפתח מוצרים חדשים, בינהם נגיסים בציפוי פריך ללא גלוטן - קראנצ'ים אפויים, עשירים בחלבון, לטוסטר או לתנור; גבינת פטה שקדים שהיא מעדן בסגנון יווני שמתפורר על סלט, נמרח על פרוסה, או הולך גם עם קרקר ליד היין.

המטבח של Plenty (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

המטבח של Plenty (צילום: יח
המטבח של Plenty(צילום: יח"צ)
  

עכשיו, עם 89 אחוז מסכום המטרה (87,000 שקלים מתוך 98,000 שקלים) וקצת פחות משבוע לקראת סיום, הם מקווים שקהל הטבעונים (ושאר האנשים שבעניין של אוכל בריא) יתמוך בהקמת "פס ייצור שמציב סטנדרט חדש של מוצרים מבחינת איכות הרכיבים, הטעם וכמובן במחיר נגיש כדי לעודד צרכנות יומיומית בריאה, חכמה וירוקה ככל האפשר", כך לפי הגדרתם.

מוצרים טבעוניים של Plenty (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

המטרה של השניים היא למכור את המוצרים שלהם בחנויות כבר לקראת האביב. מתחברים? זה הזמן שלכם להירתם למאמץ ולקבל בחזרה גם תמורה: עבור תרומה של 50 שקלים תקבלו 2 מוצרים לבחירה; עבור תרומה של 59 שקלים תקבלו סדנת בישול טבעונית און ליין; ב-75 שקלים תקבלו 3 מוצרים לבחירה; ובסכום של 100 שקלים ומעלה תקבלו את כל המוצרים עד הבית. ולתותחים הכבדים: בסכום של 1,000 שקלים תקבלו 4 מפגשי ייעוץ עם מולי, ובסכום של 2,500 שקלים תקבלו ארוחת טאפס גורמה טבעונית ל-10 חברים הכוללת גם הופעה בסלון.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
מימון המונים להקמת מפעל טבעוני
צילום: יח"צ
מומלצים