שתף קטע נבחר

נרשם להשתתפות בסקרי אינטרנט - ולא קיבל את התשלום בזמן

מייל מהיר מדואר? לא במקרה הזה: יורם חיכה 3 חודשים לתשלום שמגיע לו על השתתפות בסקרי דעת קהל של "פאנל ויו". ואז דני שדה נכנס לתמונה

לפני מספר שנים נרשם יורם להשתתפות בסקרי דעת קהל הנערכים דרך האינטרנט על ידי חברה ששמה פאנל ויו (Panel View), ומאז הוא משתתף קבוע בסקרים שלה. על פי התוכנית של החברה, בכל סקר שבו הוא משתתף הוא זוכה לנקודות. אלה מחושבות על פי אורך הסקר ומשך הזמן שיש להקדיש כדי לענות עליו.

 

יש לכם תלונה? כתבו לנו >>

 

רכש מחשב נייד חדש - ונאלץ לשלוח אותו לתיקון 4 פעמים

תקלה קטנה, טרטור גדול: תיקון הטלפון שלא נגמר

ביטל עסקה תוך דקות - וחוייב בדמי ביטול

 

ערכה של כל נקודה הוא 0.1 שקלים, ועבור כל סקר מתוגמל המשתתף ב-50 נקודות, כלומר 5 שקלים. כאשר המשתתף צובר 500 נקודות (10 סקרים), הוא זכאי לקבל 50 שקלים בתו שי, שאותו יקבל בחודש שאחרי שיגיש בקשה לקבל את השי.

אילוסטרציה קריירה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

בנובמבר 2018 הגיע יורם ל-1,600 נקודות וביקש להמיר אותן לפי התקנון לתווי שי בסכום של 150 שקל. הוא שלח הודעה בדואר האלקטרוני ובה פירט את בקשתו. כעבור זמן הוא קיבל הודעה כי תווי השי יישלחו אליו בחודש הבא, כלומר במהלך דצמבר.

 

חלף דצמבר וגם באמצע ינואר יורם עדיין לא קיבל את התווים. "כל דבר דואר אחר שנשלח אליי מגיע בלי בעיות, אבל את התלושים לא קיבלתי", סיפר לנו. לדבריו, הוא שלח שתי הודעות בדואר האלקטרוני להזכיר לחברה את העניין, אבל לא זכה לכל מענה. "גם פנייה באמצעות האתר שלהם לא נענתה. לא ברור לי אם התווים נשלחו ואבדו, או שהם בכלל לא נשלחו", כתב לנו יורם.

 

ב-28 בינואר פנה המדור במייל לחברת Panel View כדי לבדוק את טענותיו של יורם. מתברר שהדואר האלקטרוני של החברה עובד עוד יותר לאט מדואר ישראל: חלפו כמעט 3.5 חודשים עד שב-11 במאי החברה שלחה לנו את התשובה הבאה: "עקב מחסור זמני בתווי שי ובעקבות שינויים בלתי צפויים במצבת כוח האדם במחלקת התמיכה שלנו, נגרם עיכוב משמעותי במשלוח התווים בחודש נובמבר. אנו מצרים על כך ומתנצלים על העיכוב ועל אי יכולתנו להגיב בזמן לכל הודעות המייל שנשלחו אלינו בנדון".

 

בחברה הוסיפו כי התווים נשלחו ליורם ב-4 בפברואר והגיעו אליו לאחר שבוע. "אנו נערכים מחדש כדי שהתופעה לא תישנה ומקווים שהעיכוב יתקבל בהבנה". יורם אישר לנו כי אכן, אמנם "באיחור רב" הוא קיבל את תווי השי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים