שתף קטע נבחר

קיבל דו"ח על רישיון רכב שפקע - למרות שהרישיון בתוקף

שמעון גילה על השמשה הקדמית של מכוניתו דו"ח חניה מעיריית ת"א, וכשפנה לעירייה כדי להסביר שמדובר בטעות - לא נענה. ואז דני שדה נכנס לתמונה

לפני כחודש גילה שמעון על השמשה הקדמית של מכוניתו דו"ח מעיריית תל אביב-יפו על סכום של 100 שקל. כאשר עיין בדו"ח גילה כי סעיף האשמה הוא: "העמדת/חניית רכב בדרך. רכב שרישיונו פקע".

 

נרשם להשתתפות בסקרי אינטרנט - ולא קיבל את התשלום בזמן

רכש מחשב נייד חדש - ונאלץ לשלוח אותו לתיקון 4 פעמים

תקלה קטנה, טרטור גדול: תיקון הטלפון שלא נגמר

 

שמעון שב וקרא ולא האמין - שכן רישיון הרכב שלו הוא בתוקף עד ספטמבר הקרוב. הוא התקשר למשרד הרישוי, שם נמסר לו שאין חובה חוקית לשים על השמשה את המדבקה המעידה שהרכב עבר טסט, ורכזת מחלקת רכב באגף הרישוי שלחה לו בדואר אלקטרוני תשובה כי רישיון הרכב שלו בתוקף.

אילוסטרציה (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
אילוסטרציה(צילום: הלל פוסק)

עם התשובה הזאת הוא פנה לאגף החניה של העירייה. "הפקידה שענתה לי לטלפון ביקשה שאשלח אליה בפקס את רישיון הרכב, וכך עשיתי. קיבלתי תשובה ממנה שהנושא נמצא בבדיקה. שלחתי מכתב למנכ"ל העירייה, וכתבתי שלראשונה ב-66 שנותיי חוויתי דו"ח הזוי ולא הגיוני מצד פקחי העירייה. ביקשתי שיבדוק על מה ולמה ניתן לי הדו"ח", כתב לנו שמעון.

 

עוד אמר: "איני יודע אם מדובר ב'שיטת מצליח', בצורך של פקח לעמוד במכסה יומית כלשהי, או סתם במעשה מרושע". שמעון הוסיף כי פנה לעירייה מספר פעמים, ושוב ושוב נמסר לו כי העניין בבדיקה. "אני מבין שצריכים הרבה מומחים והרבה מחשבה כדי לבדוק נושא כל כך מסובך", כתב לנו באירוניה.

 

המדור פנה לעיריית תל אביב-יפו, ובעירייה נמסר כי מדובר בטעות. "אנחנו מתנצלים על הטעות. הפקח טעה ונתן את הדו"ח לרכב הלא נכון. מובן שהדו"ח יבוטל", מסרו מהעירייה.

 

והמדור שב ומזכיר לקוראים: חנו רק במקומות המותרים ורק בהתאם לתקנות התעבורה, אבל אם אתם מקבלים דו"ח על עבירת חניה, בדקו את הפרטים - כי תמיד ישנה גם אפשרות של טעות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: הלל פוסק
אילוסטרציה
צילום: הלל פוסק
מומלצים