שתף קטע נבחר

הספה הפגומה עלתה אלפי שקלים - הרשת לא הסכימה להחליף

אחריות מחוררת: שוב ושוב הגיעו מחברת שמרת הזורע כדי לתקן ספה חדשה שעלתה 8,200 שקל - ורק בהתערבות המדור הסכימו להחליף אותה

באוגוסט 2018 רכשו ד' ו-ש' ספה של שמרת הזורע ב-8,200 שקל. כעבור שלושה חודשים הגיעה הספה והם גילו שהיא שבורה. הם פנו לחברה ונמסר להם שיגיע איש מקצוע כדי להחליף את הבמה - החלק השבור. מכיוון שהם לקוחות ותיקים של הרשת, הסכימו ולא דרשו שיחליפו את הספה כולה.

 

יש לכם תלונה? כתבו לנו >>

 

קיבל דו"ח על רישיון רכב שפקע - למרות שהרישיון בתוקף

נרשם להשתתפות בסקרי אינטרנט - ולא קיבל את התשלום בזמן

רכש מחשב נייד חדש - ונאלץ לשלוח אותו לתיקון 4 פעמים

 

בדצמבר הגיעה במה חדשה. לאחר ההרכבה, בעוד המרכיב נמצא במקום, התגלו בה פגמים רבים - בין השאר שריטות במקומות שונים בעץ ותיקונים שנעשו בה. כל אלה לימדו את ד' ו-ש' שלא מדובר בבמה חדשה, אלא ככל הנראה מתצוגה או מעודפים. "כשהמתקין ראה את הדבר, הוא הפך את הבמה כדי שהמקום הפגום יהיו מאחור, ולכאורה לא ייראה. הוא ביצע קידוח בספה לצורך התיקון, ובנוסף התגלה שצבע העץ אינו תואם בכל חלקי הבמה, וגם חיבור הבמה לספה אינו תקין", סיפרו לנו.

 

לדבריהם, בעוד המתקין נמצא בביתם, הם ניסו ליצור קשר עם החברה - אך לא היה מענה. לכן רשמו בתעודת המשלוח שאינם מוכנים לקבל את הספה כפי שהיא. בהמשך הם הצליחו ליצור קשר עם שירות הלקוחות, שלחו תמונות, והובטח להם כי יחליפו להם את הבמה לחדשה ויגיע "איש איכות" לבדוק את ההתקנה.

. (צילום: shutterstock)
המרכיב ראה את הפגמים - והפך אותם כדי שלא יראו. אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

החברה תזכה במלוא הסכום

לדברי ש', מספר פעמים הגיעו אנשי מקצוע לביתם, וארבע פעמים נעשו קידוחים בספה, בכל פעם במקומות אחרים. בעקבות זאת פנה ש' לחברה ודרש כי מאחר שנעשו קידוחים רבים שעלולים לפגום בספה בהמשך, ובמיוחד בעת מעבר דירה והטלטולים הכרוכים בכך, תעניק לו החברה אחריות לספה לכל החיים, כולל בעת מעברי דירה.

 

לדבריו, במשך שבועות הם ניהלו אינספור טלפונים וויכוחים על הנושא עם מנהלת שירות הלקוחות. החברה הסכימה להאריך להם את האחריות לשנה נוספת בלבד. ש' התנגד. "המנהלת אמרה שתבדוק את הנושא. חלף חודש וחצי, השארנו אינסוף הודעות, ולא חזר אלינו", כתב לנו ש'.

 

פנינו לשמרת הזורע, ומנהלת שירות הלקוחות מסרה בתגובה כי הוחלט שהלקוח יקבל אחריות לארבע שנים נוספות, ומאחר שהיה עיכוב בתגובה בשל החג, יוענקו לו תווי רכישה ב-500 שקל. ואולם בשיחה איתנו ש' אמר ש' כי פיצוי זה אינו מקובל עליו. שבנו ופנינו לחברה, והשבוע הודיע לנו ש' כי לאחר פנייה זו הגיעו מהחברה, לקחו את הספה - ויזכו אותו במלוא הסכום. נעקוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: shutterstock
ספה. אילוסטרציה
צילום: shutterstock
מומלצים