ההמבורגר הטבעוני שהפך לסיפור הצלחה

צילום מהחתונה הטבעונית של קימברלי ויואב אלגרבי הביא להם את הזיכיון ללהיט שנמכר ביותר מ–200 מקומות בישראל, ובקרוב יגיע גם לצרכן הביתי. כך הפך ביונד מיט להמבורגר הטבעוני הראשון שמצליח לאתגר גם אצלנו את קציצת הבשר המוכרת


"אשתי ואני פגשנו את ביונד מיט במקרה בתערוכת מזון בקליפורניה, וחשבנו שזה ממש אחלה מוצר. החלטנו להביא אותו לחתונה הטבעונית שלנו בישראל. קנינו 200 המבורגרים, שמנו במזוודות עם מלא קרח, וטסנו להתחתן בארץ ביולי האחרון. כשראינו את ההתלהבות של האורחים, הבנו שזה להיט שכדאי לייבא". כך מספר ל"ממון" יואב אלגרבי, אחד מארבעה שותפים בחברת "קעיא" (KAYA), יבואנית קטנה שזכתה בזיכיון הכי נחשק בשוק המזון היום: ביונד מיט, ההמבורגר הטבעוני שהלהיב את העולם.
premuim_image

עושים מינוי +ynet ונהנים מכל העולמות

premuim_image ניתן לבטל בקלות בכל עת
premuim_image גישה בלתי מוגבלת לכל כתבות +ynet
premuim_image אירועים, הטבות והרצאות למנויים


הצטרפו עכשיו