שתף קטע נבחר

טכנאי ועוד טכנאי - הביטוח שלא מבטח

למרות שרכש ביטוח ל-7 שנים באלפי שקלים, יותר מ-3 חודשים המקרר בביתו של ש' לא פעל כמו שצריך. טכנאים הגיעו פעם אחר פעם אך החלק הפגום לא הוחלף. ואז דני שדה נכנס לתמונה

ש' מאשדוד רכש לפני שנתיים וחצי מקרר סמסונג בכ-11 אלף שקל והוסיף 5,740 שקל כדי לבטח אותו לשבע שנים. את השירות נותנת חברת אלקטרוניקס פרו. ב-3 במרץ השנה הוא הזמין טכנאי לאחר שהמקרר החל להרעיש, הצטבר קרח שגרם לשפשוף עם המאוורר, עד שלבסוף המאוורר הפסיק לפעול והמקרר הפסיק לקרר. הטכנאי אמר שהתעלה, שעשויה מפלסטיק, אינה תקינה, הפשיר את הקרח במים חמים, אמר שהכל בסדר והלך לדרכו.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

"נאלצנו לשלם למוביל תשלום נוסף כדי לא להישאר בלי מקרר בערב חג"

המקרר הפסיק לעבוד - שירות הלקוחות לא טיפל

הספה הפגומה עלתה אלפי שקלים - הרשת לא הסכימה להחליף

 

למחרת הרעש חזר. ש' התקשר לשירות הלקוחות והוסבר לו, לדבריו, שצריך להחליף חלק שלא נמצא במלאי וצריך להזמין מחו"ל. מאז המקרר המשיך להרעיש ולאחר עשרה ימים הוא שוב הפסיק לקרר. ש' מספר כי רעייתו חולה אונקולוגית, ובכל פעם שהמקרר מפסיק לפעול הוא נאלץ לזרוק מוצרים מהמקרר כדי לא לחשוף אותה למוצרים מקולקלים, ולחפש פתרונות אצל המשפחה לאחסון מוצרי מזון וזריקות שזקוקות לקירור.

מקרר  (צילום: shutterstock)
מקרר (צילום: shutterstock)

"שוחחתי עם שירות הלקוחות והם לא מגלים כל רגישות", סיפר לנו ב-18 ביוני, "כל פעם מגיע טכנאי אחר, וכל פעם יש אבחון אחר לתקלה שגורמת להצטברות הקרח והרעשים. ביקשתי לשוחח עם המנהל הטכני, אבל לא איפשרו לי. אני לא מבין למה לא מחזיקים בחברה חלקי חילוף, ואם יש מחסור, מדוע אי אפשר להביא אותם בשירות מהיר מחו"ל".

 

פנינו לאלקטרוניקס פרו, ועוד לפני שהגיעה תגובה קיבלנו הודעה מ-ש': "לשמחתי החליטו לפרק את החלק הנדרש ממקרר חדש – ולא להמתין עד להגעתו של חלק חדש ארצה באונייה. היום מגיע טכנאי. לצערי, כלקוח, רואים תוצאות רק כשנעזרים בעיתונאים".

 

מאלקטרוניקס פרו התקבלה תגובה שבה מפורטים ביקורי הטכנאים ופעולותיהם: החליפו חיישן, גילו סדק במכסה אחורי, ביקרו שוב ועשו טיפול מונע, ביקרו שוב והחליפו תרמופיוז, ביקרו שוב והחליפו כרטיס ראשי והמקרר נבדק ונמצא תקין. "טענת הלקוח כי איננו מחזיקה חלקי חילוף אינה נכונה, ולראיה כל חלקי החילוף שהוחלפו ללא תשלום. המכסה האחורי שהוזמן הוא חלק פלסטי שאינו מונע את פעולתו התקינה של המקרר. החברה מצרה על מצבה הרפואי של אשת הלקוח ומאחלת לה בריאות איתנה. אימתנו שהמקרר טופל והענקנו ללקוח מחווה שירותית נדיבה". המחווה, סיפר לנו ש', היא תוספת שנתיים אחריות ללא תשלום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים