שתף קטע נבחר

"גיליתי שהבחור החדש שלי עדיין באפליקציה"

אחרי הרבה זמן של חיפושים היא סוף-סוף התלהבה ממישהו. יש להם חיבור טוב, הסקס מצוין, הוא אפילו הכיר לה כבר חלק מהחברים שלו. אז למה הוא עדיין באפליקציה? צפו

 

(תסריט: לורי שטטמאור, צילום: ירון ברנר ושמוליק דודפור, עריכת וידאו: רז רפאל, הפקה: מיכאלה חזני)

 

אני בת 33 והכרתי אחרי הרבה זמן של חיפושים בחור שהחיבור איתו היה מידי, בדיוק כמו שקיוויתי. הוא כיפי, הסקס מדהים, הכרתי חלק מהחברים שלו והרגשתי שהכל סוף-סוף קורה כמו שאני רוצה. בחמישי האחרון לא נפגשנו כי היתה לי חתונה אבל הרגשתי אותו בהודעות מרוחק. האינסטינקט שלי אמר לי לבדוק באפליקציה שבה הכרנו, והזדעזעתי לראות אותו אונליין. מאותו רגע אני מרגישה פגועה, מרוחקת וממש ירד לי. חברות שלי אומרות שאני צריכה לדבר איתו, אבל ממש לא בא לי. קשה לי לנהל שיחות כאלה. מה דעתכן?

מה את עושה שם? מדפדף או מפלרטט? (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
מה את עושה שם? מדפדף או מפלרטט?(צילום: Shutterstock)
 

"לקחת את זה כהזדמנות לתרגל שיחה"

כמאמנות לזוגיות, אחד הדברים שאנחנו יודעות הוא שהחיבור לאפליקציה הוא כמו יד שלישית. לפעמים זה ממש אוטומטי, כמו עוד פייסבוק או אינסטוש, משהו שאתה נכנס אליו על אוטומט. זה לא מגניב אבל זה כשר. זה גם לא בהכרח אומר שהוא באמת שם, פעיל ומסתכל ומתכתב עם נשים אחרות. מצד שני, אין ספק שזו חוויה מטלטלת, שקודם כל עושה למי שרואה את זה כווץ' כזה בלב, שממנו מתחילים הסרטים.

 

זה המזל שמקבל הכי הרבה פניות בטינדר

המטרה: להפסיק להשוות בחורים לאקס

 

אבל אם רגע לענות על השאלה בצורה נקודתית, אז חשוב שתביני מה את מרגישה, מה הפעיל אותך שם, ושתנסי לקחת את זה כהזדמנות לפתוח ולדבר באמת ובכנות על הרצונות שלנו, וגם להבין איפה אני עומדת בקשר הזה ואיפה הוא. כי אם הוא לא שם – אז עדיף שתביני את זה עכשיו, ולא לצורך העניין עוד שבועיים. באופן כללי, אם רוצים לבנות קשר, החלק של לדבר על הרגשות שלנו ועל הציפיות שלנו הוא בלתי נמנע.

 

הטיפ שלנו, אם כן, הוא לנשום עמוק ולשים את הדברים על השולחן. לא ממקום של האשמה – וזה משהו שנורא חשוב להגיד, אלא ממקום של לשאול ולהיות חשופה. להגיד מה זה עשה לך ולייצר את שיחת 'יחסינו לאן' הזאת שאומנם כולם מנסים להימנע ממנה, אבל אי אפשר באמת לברוח ממנה. שיחה כזאת, גם אם היא מעוררת בך חרדה, היא לא פחות מהזדמנות לצמיחה. וגם אם הוא לא יגיד לך את מה שאת רוצה לשמוע, עדיין תרוויחי כאן הזדמנות לתקשר את הרצונות שלך החוצה, ולעשות אחרת ממה שאת רגילה בדרך כלל. לכי תדעי, אולי יצא מזה משהו נהדר.  

 

עדי קמחי וחמוטל לוי לשם הן מאמנות לזוגיות ומנחות קבוצות בנקודתיים - תהליכי זוגיות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים