שתף קטע נבחר

מי גנב את הזרם וניפח את חשבון החשמל?

חודש וחצי חיכתה טלי לזיכוי מחברת החשמל על אלפי שקלים שנגבו ממנה בגלל טעות. דני שדה מתעצבן ומגיע לטפל בבעיות הצרכניות שלכם

נדרשתם להתקשר עם חברה או גוף שהעדיפו להניח לכם לחכות במקום לספק לכם את השירות שמגיע לכם? דני שדה מתעצבן ומנסה לטפל בבעיות הצרכניות שלכם, והפעם - מי גנב את הזרם?

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

"נאלצנו לשלם למוביל תשלום נוסף כדי לא להישאר בלי מקרר בערב חג"

המקרר הפסיק לעבוד - שירות הלקוחות לא טיפל

הספה הפגומה עלתה אלפי שקלים - הרשת לא הסכימה להחליף

 

לטלי, מאזור המרכז, יש הוראת קבע בחברת החשמל והיא נוהגת לבדוק את החשבונות. כשהגיע החשבון למרץ-אפריל הוא נראה לה מנופח מאוד - 3,400 שקל. היא התקשרה למוקד 103, והנציגה ביקשה ממנה למסור לה את קריאת המונה. "בדקתי ומסרתי לה את הקריאה והיא הודיעה לי שישלחו לי זיכוי, ויגיע נציג לבדוק את המונה", סיפרה לנו טלי.

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

לדבריה, קריאת המונה שנתנה לא תאמה את הקריאה של חברת החשמל, וכעבור כמה ימים הגיע נציג של החברה ואמר שמישהו התחבר למונה שלה, וכי הוא, הנציג, בדק את המונה ויעביר את הפרטים הלאה.

 

"מה רבה הייתה תדהמתי לקבל שוב חשבון לתקופה של חודש, מ-1 עד 31 במאי, על סכום של 3,129 שקל", כתבה טלי. "כיוון שיש לי הוראת קבע, הסכום כבר נמשך מחשבון הבנק שלי, והדבר גרם לי כעס רב. שוחחתי עם דניאלה, הדר, ג'נט, גלי, מזל, נסרין ועוד, וכולן אמרו לי שהנושא בטיפול. נאמר לי גם שעוד יומיים יתקשרו אלי, או עוד חודש, וכי אני לא יכולה לשוחח ישירות עם מחלקת החשבונות".

 

חלפו ימים ושבועות, וב-25 ביוני היא פנתה אלינו בבקשה לעזרה. "עד היום אין לי תשובה מה קורה עם המונה שלי. איך חברת החשמל שולחת חשבונות הזויים כאלה, ולא מאפשרת לי לדבר עם מישהו יותר בכיר מאשר מוקד 103? הגעתי למבוי סתום. אני אזרח קטן ואני לא יכולה להתמודד מול המערכת", דברי טלי.

 

פנינו לחברת החשמל, ובתגובה נשלחה התנצלות: "אנו מתנצלים על העיכוב במתן מענה. כפי שהוסבר ללקוחה בשיחת טלפון, מדובר ככל הנראה במקרה שבו הוצלבו נתוני המונה עם דירה לא נכונה. הלקוחה תזוכה בהקדם. כמו כן, הוזמנה בדיקה של המונה ובהתאם לכך החברה תמשיך לפעול מול הלקוחה".

 

ושתי הערות שלנו: היינו שמחים אם חברת החשמל הייתה כותבת לנו כי הלקוחה תזוכה מיד ולא בהקדם, כי שלפו לה מחשבון הבנק כמה אלפי שקלים שהיא זקוקה להם. ומעבר לכך מתברר גם שהשירות, לפחות לפי מה שטלי חוותה בשיחות הטלפון, לא היה מהמשובחים. וליתר הקוראים והלקוחות, גם אם יש לכם הוראות קבע, לכל גוף שהוא, חשוב מאוד לעבור על החשבונות. הטעויות, תהיו בטוחים, כמעט תמיד יהיו לרעתכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אבי מועלם
מי גנב את הזרם?
צילום: אבי מועלם
מומלצים