שתף קטע נבחר

מי אחראי לחתיכה החסרה שבמזגן?

באמצע מאי אחד המזגנים בביתו של א' החל לטפטף. הטכנאים הגיעו שוב ושוב, אבל בלי החלק המתאים, וגם הפתרונות שהציעו לא עזרו. בחברה החלו לטעון כי המזגן לא באחריות, ואז דני שדה התערב

בביתו של א' מהצפון 7 מזגנים של תדיראן. באמצע מאי אחד מהם, שנמצא עדיין באחריות, החל לטפטף בתוך הבית. טכנאי גילה סדק בגב המזגן ואמר שיזמין חלפים. כעבור יומיים תואם איתו טכנאי ל-28 במאי בין 11-8 בבוקר. בשעה 9 א' התקשר כדי לקבל הערכת זמן להגעת הטכנאי, ונאמר לו שיחזרו אליו תוך 3 שעות. זה לא קרה והטכנאי גם לא הגיע. ב-11:40 הוא התקשר שוב, הודיעו לו שהטכנאי יגיע תוך 40 דקות, וזה שוב לא קרה. "לקראת 14:00 הגיעו שני טכנאים, התנצלו וזיהו את התקלה, אבל אז התברר שהחלקים שהטכנאי הקודם הזמין לא מתאימים. הם החליטו לעשות טיפול זמני בסיליקון ולבוא שוב".

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מי גנב את הזרם וניפח את חשבון החשמל?

טכנאי ועוד טכנאי - הביטוח שלא מבטח

"נאלצנו לשלם למוביל תשלום נוסף כדי לא להישאר בלי מקרר בערב חג"

 

לאחר כמעט שלושה שבועות שאיש לא יצר איתו קשר, א' פנה לשירות הלקוחות ונאמר לו שב-18 ביוני יגיע חלק בשם גב מאייד עבור המזגן. "ביקשתי לשוחח עם אחראי. העבירו אותי למאור שהעביר אותי לחני שלמחרת הודיעה לי שמצאו גב מאייד ותואם תאריך לטכנאי".

מזגן (צילום: shutterstock)
"טכנאים הגיעו שוב ושוב בלי החלק המתאים, שירות הלקוחות התעלם, ולקח חודשיים עד שהמזגן תוקן"(צילום: shutterstock)
 

לדברי א', הגיעו שני טכנאים חדשים, שבדקו שוב וקבעו שהבעיה היא אכן בגב המאייד, אבל אז התברר שגם הם הגיעו ללא החלק שצריך להחליף. שוב החליטו על פתרון זמני - חומר אוטם שיסתום את הסדק. "אמרתי להם שכבר עשו את זה פעם וזה לא עזר. הפעם זה יעבוד, אמרו, שמו את החומר והלכו". א' מוסיף כי כבר למחרת הייתה רטיבות בכל הבית.

 

מאז, לדבריו, התקשר כמעט כל יום, שמע כל מיני סיפורים. אמרו לו שאין לו אחריות, או שהאחריות לא מכסה את התיקון. הוא שלח להם עותק מתעודת האחריות והפריך את הטענות. מיד לאחר מכן ביקשו שישלח להם מייל עם כל הטענות ויטפלו בו. וזה, כמובן, לא קרה.

 

המדור פנה לתדיראן ב-14 ביולי, ולמחרת בישר לנו א' שהתקשר אליו מנהל מערך השירות, התנצל ואמר שטעו ומשהו "התפקשש". "הוא טען שלא ידע שהמזגן באחריות, וזה לא נכון כי גם אמרתי וגם שלחתי להם את התעודה", כתב לנו. לדבריו, הובטח לו שיתאמו התקנה של יחידה פנימית חדשה, וגם תוספת אחריות. ואולם כשהטכנאים שהגיעו סיימו להתקין את היחידה - התברר שהיא לא יודעת לתקשר עם המערכת של המזגן. אמרו לו שיגיעו שוב לטפל בבעיה.

 

המדור שב ופנה לתדיראן, ובתגובה נמסר כי בשל מחסור בציוד הנדרש משך הטיפול ארך יתר על המידה. "התנצלנו בפני הלקוח ואישרנו החלפת היחידה הפנימית והחיצונית של המזגן, שפועל כעת בצורה תקינה", כפי שגם הודיע לנו א'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים