שתף קטע נבחר

מתנה לעת זִקנה - משחק דיגיטלי חינם

אורה ניגשה למוקד שירות של חברת הוט במטרה להוזיל את החבילה הסלולרית והופתעה לקבל מתנה 'חינמית'. אלא שאז התברר כי חתמה על תשלום חודשי קבוע על אותה המתנה, אותו החברה לא מוכנה לבטל. ואז דני שדה נכנס לתמונה

בחודש נובמבר ניגשה אורה (74) למוקד שירות של חברת הוט וביקשה להוזיל את החבילה הסלולרית שלה. בעודה יושבת מול נציג השירות הוא מסר לה משחק דיגיטלי ואמר לה כי מדובר במתנה. היא שאלה שוב ושוב מדוע מגיעה לה מתנה, והוא שב וענה לה כי מדובר במתנה. בנוסף נתן לה הנציג חשבונית לחתימה, בה מצוין כי היא מקבלת מכשיר מיו טאץ' פאד (המשחק הדיגיטלי הנ"ל), והמחיר הוא 716 שקל.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מי אחראי לחתיכה החסרה שבמזגן?

הספה הפגומה עלתה אלפי שקלים - הרשת לא הסכימה להחליף

מי גנב את הזרם וניפח את חשבון החשמל?

 

אורה לא ממש שמה לב וחזרה הביתה בהנחה שמעכשיו תשלם תשלום חודשי נמוך יותר. לתדהמתה, בחשבון שקיבלה חודש לאחר מכן היא גילתה דווקא תוספת חיוב של 19.89 שקל על המחיר שסוכם איתה. היא ניגשה למוקד השירות ושאלה מדוע חויבה בתוספת כאשר במקור הגיעה למוקד כדי למצוא חבילה זולה יותר. כשהתברר לה שהתשלום הוא עבור ה"מתנה" שכביכול נתנו לה, היא הבהירה בו במקום שהיא מחזירה אותה כשהיא ארוזה וסגורה ודרשה החזר. אולם הנציג, ומאוחר יותר גם המנהל, סירבו לקבל אותה בחזרה ולזכות אותה.

מתנה לעת זִקנה - משחק דיגיטלי חינם (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
מתנה לעת זִקנה - משחק דיגיטלי חינם(צילום: Shutterstock)
 

מאז היא המשיכה להתקשר פעם אחר פעם, וכל פעם שלחו אותה מנציג אחד למנהל אחר וממנהל אחר לעוד נציג וכולם סירבו לקבל בחזרה את המוצר ולזכות אותה. כל אותה עת החברה המשיכה לחייב אותה כל חודש ב-19.89 שקל. "אני מתקיימת מקצבת זִקנה וכל שקל חשוב לי. 716 שקל זה הרבה כסף, במיוחד כשמדובר ב'מתנה'", כתבה לנו אורה.

 

פנינו להוט, ומהחברה שלחו לנו בתגובה אישור עסקה שנחתם עם הלקוחה, ובו מצוין שקיבלה מכשיר שעלותו 716 שקל. החברה הוסיפה כי "במידה והמוצר סגור באריזתו המקורית, נבצע ביטול עסקה. אם היה שימוש במוצר, נוכל לאשר ביטול חיובים קדימה, וגם נשאיר את המוצר אצל הגברת".

 

ועכשיו כמה מילים: הגיע הזמן שחברות שנותנות שירות, בעיקר החברות הסלולריות, יפסיקו "לחלק מתנות" שמתבררות כבלוף, כלומר כמוצר בתשלום. הדבר חוזר על עצמו פעם אחר הפעם. זאת ועוד: המדור בדק את ה"מתנה" שקיבלה אורה במחיר של 716 שקל, ומתברר שאותו מוצר נמכר בחנויות במחירים של 199-249 שקל, ואפילו פחות. ביקשנו מהוט להסביר מאיפה בדיוק המציאו את המחיר המטורף הזה, אך לא קיבלנו מענה.

 

בשורה התחתונה, נציג של הוט התקשר לאורה, אמר לה שהיא מוזמנת להחזיר את המוצר והיא תזוכה במלוא הסכום. המדור יפקח עין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים